#1 - - Liisa:

Jaa det ska bli riktigt skoj! Och kul att alla 3 kunde komma! :D



Jaadu...det är soligt och rätt okej vissa dagar, men på kvällarna är det svin kallt. Jag andvänder typ alltid leggings, ett långt linne, kofta och jeansjacka. Så ifall det blir varmt kan jag ta av mig jackan. Har du en skinjacka så ta med den, det är perfekt väder för det. Jag andvänder fort.f mina vinterskor här nere vissa dagar då det är kallt. Men då det inte regnar så skulle man kunna gå i ballerina. Jeans funkar också.

haha hoppas det hjälpte lite. Svårt att veta vad man ska packa ner. Men annars har ju jag en hel massa kläder och skor så skulle det skita sig och det helt plötsligt blir sommar eller vinter så har jag en massa :)



Kram kram

#2 - - Designing good life - Sarah:

Vilken härlig. Tänk att något så enkelt kan vara så snyggt! Men det gäller att komma på det...

#3 - - Petran på designinsight:

Den var super!



Såg du jag gjorde ett inlägg om dig igår...

#4 - - Susanne [Snusans inredningsblogg]:

Åh, genast börjar pysselhjärnan fundera och planera. Kanonsnyggt!

#5 - - Liv:

sket snyggt!!

#6 - - Therese - Sockenvägens Söta:

Vilket tips, perfekt då vi just nu ska göra om i sovrummet å jag ska göra en gavel! Kram

#7 - - Sofia:

Skitsnygg!! Var oxå tvungen att blogga om den!! Länkade till dig... :)



Kram!