Mingla design.

Jag beställde för ett tag sen en sittpuff från Mingla design via Campadre. Nu är den på plats i Esters rum tillsammans med tygväskan som man fick med om man gjorde en beställning.
När puffen kom så hade de glömt att skicka med en tygväska. Men några dagar efter att jag påpekat det så låg det ett paket i brevlådan med 2 tygväskor.
så då fick även Oskar en till sitt rum.
#1 - - em:

Vilken fin sittpuff!

#2 - - Proforma - Irene:

Så gulligt! Jag är ju mer för svart och vitt men i det här fallet gillar jag det rödvita bäst!

#3 - - Mrs. b:

Jättefina! Ser ut att passa bra i rummen.

Den kampanjen har jag helt missat.

#4 - - Linda:

Åhh vilken söt puff, den skulle passa bra på Matildas rum också..Synd bara att den inte får plats, stackarn har ju såå litet rum!! Men tyget var riktigt snyggt.. Gilla!!

#5 - - Dessi - Home and desire:

Fint! Var har du köpt dom stora legobitarna?

#6 - - emma:

var kommer den söta klädhängaren på bild 1...en riktig vill ha pryl :-)

#7 - - Erica:

jag är sugen på att köpa en mega lego låda till kevins rum, men har bara hittat utlänska återförsäljare. vart har du beställt dina!?



trevlig helg!



erica

#8 - - sofia:

Superfina legoklossar. Var har du hittat dom?

#9 - - Elin:

Jättesöta, vilket härligt mönster som man blev glad av bara att kolla på! Både hängaren och klädhängaren med de färgglada knopparna är också superfina, det är så bra att de har så många färger så att man kan matcha med mycket! Tycker dina barn har så fina rum, det är alltid så inspirerande att se bilder därifrån :) kram

#10 - - Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård:

Jättefin puff! Ibland har man tur i oturen ;)

#11 - - Therese:

Ohh de klädhängarna är bara för mysiga!!!



Skulle gärna få bo hos mig....



Kram