Nytt på skåpet.

Städade ut julen för några dagar sen och med det blev det lite omorganiserat på skåpet som vi har i hallen. De vita granarna från Tine K får stå kvar då jag inte tycker de är speciellt juliga, snarare vintriga. Samma sak tycker jag om de små fejkgranarna som jag fyndade på Ica Maxi så de får också stå kvar.
Candle pin har kommit & den har redan blivit en favorit. Den kommer nog att få stå framme året runt:-)
foto: jenny
#1 - - Sandra | Inspirera Mera:

Vad fint det blev!

#2 - - erika:

snyggt!

ibland är det som att få so nytt bara genom att flytta runt bland de grejjer man redan har:)

det blev en rutig bock för dejj å;), kunde heller inte motstå den;)



ha en härlig vecka:)



förresten, går det att få dina motiv mindre, typ 20*20 cm??

#3 - - Åse - Interiörguiden:

Hela arrangemanget skapar verkligen en fin helhet!

#4 - - Karin:

Snyggt med svart och vitt. Och de små granarna var ju för söta !

#5 - - Dessi:

Läckert! Här åkte allt juligt ut, verkligen ALLT!

#6 - - Camilla:

Ser fint ut :) De är så söta de granarna.. köpte själv en i julas. Men den har fått åka ner i lådan den med. Dck funderar jag på om man ska köpa en till nu när de säljs till halva priset :D

Candle Pin är jättefin och den kan du ju alltid ha framme :D

#7 - - Caroline:

Snyggt! Jag gillade speciellt ljusstaken.:)

#8 - - nook Elin:

Fina granar, dom ser ju äkta ut!

#9 - - Emma:

Vad har du för ram till "Today is awesome"?

#10 - - Linas inredning:

Vad fint! Gillar ljusstaken skarpt :)