#1 - - Bodil:

Galet fin. Tack för tipset!

#2 - - Dessi:

Nej men tusan så läcker! "Synd" jag redan har beställt läckerbiten från IsaForm. Annars hade den gärna fått hänga på min vägg!



Kram Dessi

#3 - - Camilla:

Ooooh!!! Jag har tänkt köpa en kalender. Men denna e juh mycket snyggare än dom jag har hittat e. Tack för tipset.

Kram Camilla

#4 - - FargeBarn:

Oh den var virkelig lekker. Tusen takk for tips!

#5 - - Åsas formaliteter:

Åh, snyggt! Tack för tipset. Ska genast klicka mig vidare!

Kram

#6 - - Lisa:

Ursnygg! Tack för tipset! :)

#7 - - Proforma - Irene:

Kul! Gillar deras posters på stolarna!

Kram

#8 - - pysseliten:

åhh jätte fina den ska jag nog skriva ut till mitt datarumm när jag får ordning på det .

#9 - - Caroline:

Åh vilket tips! Supersnygg kalender verkligen!

#10 - - Anna:

Wow, tack för ett kanontips! Nu önskar jag bara att färgen i vår skrivare inte vore slut :-( Kram Anna

#11 - - Katarina:

Mycket snygg! Tack för tipset!

#12 - - Anna:

Ehhh...jaaa blev jättesugen...den får nog laddas hem. Tackar oxå för tipset, du har jämt så bra tips :)