#1 - - Camilla:

#2 - - Anonym:

Fint. Jag älska vita tulpaner :D Och vad fint det var med kulorna i vattnet :) Piffigt! :D

#3 - - LissenTo:

Vad fint, jag har inte köpt en bukett ännu. Dags.



Ha en skön dag. //Kram Lissen

#4 - - Kristina - ingen vanlig dag:

Januari och februari månad är fantastiska blommånader - det finns så mycket fint och det är så roligt att piffa till det hemma. Det blev fint hos dig.

/Kristina

#5 - - Jenny:

Tulpaner är kärlek i hjärtat! Dock tycks jag vara ensam om att ha lite färg på mina här i bloggvärlden. Det är jättefint med vita, men som sagt här står röda å ppyder bordet :-)

Hoppas dina två små mår fint!



Kram Jenny

#6 - - nook elin:

Det där tyget, det sergels torg mönstrade,är det metervara och finns det fortfarande att köpa?

#7 - - Designtjejen/Emmelie:

Åh vad fint!! Jag måste också köpa tulpaner!!

#8 - - Anna:

tulpaner är underbart, själv köpte jag nog bukett nr 9 och 10 idag :-)

#9 - - Tove:

mm, underbart med tulpaner!

vart har du hittat den snygga vasen? verkligen den perfekta storleken :)