#1 - - Caroline:

Så snyggt det blev!



Ser ut som det är rätt mycket plats också, fick en idé till barnens rum jag också nu :-D

#2 - - Mrs. b:

Så fint det blev! Och vilken bra idé - ska genast mäta lite i barnens rum :-)

#3 - - Sara:

Åh så fint det blev, jag har också tänkt att köpa hem såna tallrikshyllor till Cornelias rum. Du ger så himla bra med tips och inspiration.

#4 - - pysseliten:

FINT och så fina kuddar antar att du har sytt dom själv .

#5 - - Anna:

Jag kommer ihåg! Vad bra det blev :-) Jag tokgillar färgvalen i era barns rum. Kram Anna

#6 - - Anonym:

Snyggt. Jag investerade i tre i förra veckan som så småningom ska upp i Mejas rum. Tipstack till dig! Hoppas du har en fin sommar. kram, kram.

#7 - - Dessi - Home and desire:

Åh. Riktigt snyggt! Den idéen snappar jag nog upp till Vilmers rum! Blir ju kanon med lite färg!

#8 - - gella:

Åh, vilken bra idé!! Gillar att det ryms fler böcker 'på djupet'. Tack för tips! :D

#9 - - Hanna:

blev jättefint! ^^ tack för tipset...

#10 - - Maggan:

Jättefint! Kuddarna var fina de oxå! Har du gjort dem själv? Vad har du använt för tyg? Ska nog göra till båda barnen. :) Köpte kaninlampor efter att ha sett dina! :) tycker dock att batterierna tog slut lite väl fort.. Men fina är de!

#11 - - Veronica:

Vad roligt att du tog upp detta igen då jag snappade upp tipset och har i helgen målat tre hyllor som ska upp i min dotters rum! Ett mycket prisvärt och fint tips från dig :)

#12 - - Proforma - Irene:

Så fina de blev! Gillar moln-kuddarna också! Bra inspiration nu när barnbarnets rum ska inredas.

Kram

#13 - - Therese:

Åh va fina hyllor o kuddarna är jättehärliga!