Ester & Oskar.

Trots att detta är en inredningsblogg så slänger jag idag ut några bilder på E & O. Jag vet att många (speciellt de som följt mig & min graviditet) gärna vill bli lite uppdaterade. De har nu hunnit bli 1.5 år och det är full rulle på dom. Från morgon till kväll.

foto jenny
#1 - - Hanna - Whiterainbow:

Men så söta, det känns som att det var nyss de föddes... jag har ju följt din blogg sedan du var gravid :)



Kram

#2 - - jenny ~ house of jenny:

Vilka underbara barn ni har! Så magiskt söta! ♥



Puss!

#3 - - Linda m E:

Åh vad stora det blivit! Och otroligt söta. :) Kan tänka mig att det är full fart. De är ju nu ganska lika gamla som E var när han kom till oss. Vilken omställning. :-) Men nu sitter jag här med 3,5 års trots på hög nivå. Roligt varenda dag! Kram på er!

#4 - - Martina:

Så fina de är! & lika!

Tycker du gör helt rätt- för de är ju din blogg och du bestämmer! I ditt hus bor de barnen:-)



#5 - - Dessi - Home and desire:

Oj! Så stora dom har blivit! :) tiden går så fort!

#6 - - Sara:

Så himla fina dem är!!!

#7 - - Jenny:

Gofisar - de är verkligen sååå söta! Underbart med uppdateringsbilder då och då :-)

De ser härligt busiga ut, gissar att de kan fnissa rätt gott ihop!



Kram Jenny

#8 - - Proforma - Irene:

Goingar... så söta!

Kram

#9 - - Fia:

Ojojoj, vilka sötnosar! :)

#10 - - Maria:

Ojoj, tiden går fort... Jättesöta!:)

#11 - - nook elin:

Så söta! Förstår inte hur du hinner blogga så mycket med två små :)