Mjuka, juliga & doftande dekorationer.

Denna jul (& de kommande) kommer vårt hem att vara mer julpyntad än den varit förut. Är i vanliga fall inte så mycket för julpynt som tomtar & grejer men nu när vi har barn så blir det annars. Jag är uppvuxen med fina jultraditioner med mycket pynt & jag minns än idag vad mysigt det var. Så för barnens skull kommer det att bli mer juligt än vad det varit förut.
Vid senaste besöket på Lagerhaus inhandlades dessa mjuka & juldoftande dekorationer som så småningom ska hängas upp nånstans.
foto jenny
#1 - - Att vara någons fru:

Åhå doftar dom också?! Sweet!

#2 - - Jessika:

Vet precis hur det är :) Kan väl för egen del tycka att en mer stilren jul är snyggt, men för känslans och barnens skull så måste det vara lite tomtar och röda detaljer :)

#3 - - Jenny:

Åh vad söta, de måste jag kolla in!

Visst är det för barnen man gör det. Själv skulle man nöja sig med mysbelysning...



Trevlig helg!

Kram Jenny

#4 - - Anna:

Jag gillar att julpynta även om jag inte har barn! Men tomtar och krims kram klara jag mig utan!



Gillar din fina blogg!