#1 - - Designtjejen/Emmelie:

Vad roliga!! Kram

#2 - - Susanne [Snusans inredningsblogg]:

Vad smart! Och snyggt!

#3 - - Åse - Interiörguiden:

Tjusigt!

#4 - - Lina:

men vad härligt det ser ut, undra om man kunde ha det i köket med till alla skåp, fast lite mindre kulor... underbar idé :)

#5 - - Emma:

Så snyggt, har själv tänkt mej nått liknande till våra skåp i matrummet men får se om man kommer till skott:) Ditt var riktigt snyggt, pysslig;) Ha det bra, kram emma

#6 - - Proforma - Irene:

Snyggt! Annorlunda och fräckt!

Kram

#7 - - Inomhus:

Vilken rolig ide!

#8 - - Hanna - Whiterainbow:

Snygga :)

#9 - - Katrin L:

Åå vad snyggt!

Att inte jag tänkte på det när jag bodde i min hyresrätt, där var det vita, svarvade fula saker till handtag på garderoberna.

Nu bor vi dock i hus och har små, nästan osynliga handtag på våra garderober så idén får sparas till den dag det kommer barn i huset.

Ha en bra dag!

#10 - - Ulrika:

Snyggt!!



Får jag fråga vad du använt för kulor? Har sett bilder på denna lösning tidigare och nu när jag sett dina så blev jag riktigt sugen på att göra så på våra garderober.

Ha det gott

/Ulrika

#11 - - Maggan:

Vilken bra idé! Vad har du trätt det på & hur har du gjort på andra sidan dörren?

#12 - - Marie:

Jättefint! Har fixat träkulor för liknande projekt till sovrumsgarderoberna :)

#13 - - Lina - Hus & Bus:

Supersnyggt!! Hur har du gjort??

#14 - - Jenny:

I like!! Jag har tidigare bara sett dom som har träkulor hängandes.. Detta var mkt snyggare:)

#15 - - Emma:

Åh vilken härlig ide =)

#16 - - marielle:

Hej! Toppenfint... var har du fått tag på de stora kulorna... har letat länge?



/Marielle

#17 - - Lotta:

Hej!



Hur har du gjort dessa handtag, vad har du trätt upp kulorna på, kan du inte ge en beskrivning.



Skulle bli överlycklig har hemska handtag i hallen med konstiga mått, inte lätt att hitta nya.



Din blogg är så himla bra! Mvh Lotta