#1 - - Designing good life - Sarah:

Oj, vilken kul sida, hur ska jag hinna med det här nu... Bra tips!

#2 - - Susihus:

Den ser fantastiskt rolig ut, måste hoppa dit. tack för tipset.

#3 - - Elli:

Wow, cool idea! The ones you've made look great. Thanks for the tip, have to try this myself sometime!

#4 - - Åse - Interiörguiden:

Kul idé det måste jag testa!

#5 - - Therese:

Wow va kuligt!! Ska jag kika in på!! Tack för det fina tipset!! Kram

#6 - - Proforma - Irene:

Oj, vad kul! Det måste jag kolla in... tack!

Kram

#7 - - Designtjejen/Emmelie:

Wow, det måste jag testa! Tack för bra tips!

Kramar

#8 - - Moa - Dagens blogg tävling ♡:

Häftigt det ser ut =)

#9 - - maja i Malmö:

jag har testat sidan Tagexo, men fattar inte hur man byter ord !!! vet du ?!



Dina bilder super snygga! gillar päronet!



tack för grym blogg..



kram

#10 - - Lina - Hus & Bus:

Vad kul, det ska jag prova!

#11 - - Marie:

Wow, tack för tipset! :)

#12 - - Therése:

frågar samma som maja i malmö..hur byter man ord?

#13 - - Sara:

Vilken fin blogg du har! Gillades speciellt bilderna på äpplet och päronet som du gjort här :) Tänkte bara hör hur du fick till rutmönstret som päronet består av? Vilken av sidorna tagxedo och wordle har du använt? Försökte göra något liknande på tagxedo men hittade inte hur jag skulle få till rutorna. Tacksam för svar :)

#14 - - Marion:

I have always loved printed stuff))) great and adorable)

#15 - - Sofia/ Kreativ inredning:

Har provat Wordle tidigare men det där va ju ett himla kul tips! Om du är sugen på mera pyssel så har jag just nu en tävling på min blogg där du kan vinna delar till att bygga ett eget kakfat! Trevlig kväll!



MVH

Sofia/ Kreativ inredning