Pyssel/Diy - Pimpad bestå.

Förra helgen gav jag mig på att fixa ett projekt som jag länge tänkt göra men aldrig fått tid till. Jag pimpade till vår tv-bänk, en bestå från Ikea genom att sätta dit några ljuskoppar. Jag är riktigt nöjd & enkelt var det också.
foto Jenny
Bänk, bestå från Ikea
Ljuskoppar, panduro
Verktyg: Borr & dremel
Ritade ut vart ljuskopparna skulle sitta.
Förborrade hål med en borr.
Slipade hålet till lagom storlek med en dremel.
#1 - - Metta:

Grattis Jenny! Du har blivit veckans blogg! Läs gärna min blogg på http://mettasblogg.blogg.se

#2 - - Lina - Hus & Bus:

Den iden gillar jag skarpt! Superfint!!

#3 - - Katja:

Vad fiffigt :)

#4 - - hanna:

härlig blogg bruden! :)

#5 - - Helen:

Vilken kul idé!

#6 - - Mikaela Rudhner:

Vad snyggt! Vilken bra idé!

#7 - - Annika:

Fint det blev. Undrar dock vart stearinet blir av, rinner det ner på själva möbeln?

#8 - - Johanna.B:

Wow, vilken grej. Vilken suverän idé. Lagd på minnet, tackar!



/Johanna

#9 - - Bodil:

Men så fint! Vilken enkel och bra idé! Undrar om de finns ljuskoppar för värmeljus också?!

#10 - - J o h a n n a:

Så snyggt! Vilken bra ide!

#11 - - Erica:

kul och snyggt!

#12 - - Louise:

Så snyggt & annorlunda

K

#13 - - DAHLARNA - Viktoria:

Fantastiskt snyggt & läckert! Ta patent på den ;-)!

Grym ju!! Kram

#14 - - Anonym:

Du är så himla duktig!