#1 - - Linda:

Så den brickan på Maxi jag med... grymt fin! =)

#2 - - Sara:

Ja man ser ju vad dom fått inspirationen till muggarna ifrån... host filippa host... ;-)

#3 - - Åse - Interiörguiden:

Välkommen tillbaka : ) Snygga nyheter från ICA måste jag säga!

#4 - - Anonym:

Åh vilken härlig blogg jag precis hitta till!

Inte var dag det händer! :)



Hade gott MVH Julia

#5 - - Sofia:

Köpte muggarna förra veckan och de är både supersnygga och perfekta att greppa:-)

#6 - - Maria - mamma till Liam ☆:

åh riktigt fina :)

#7 - - Alexandra:

Såg den brickan när jag titta in på din blogg i går, när jag och handla i dag köpte jag den. Har inte sett den där, och då jobbar jag ändå på ICA MAXI =)

#8 - - Hanna - Whiterainbow:

Ica Maxi måste nog få sig ett besök av mig :) muggarna var ju skit snygga och brickan med!

#9 - - Linda:

Gillar brickan skarpt. Risken är att jag hade fikat ännu mer (går det???) med en sån i huset ;o)



Ha en härlig vinterdag!!



//Linda