Änglaspel i vitmetall

Första juliga beställningen på väg hem till mig. Är uppvuxen med änglaspel & vill föra den traditionen vidare till mina barn. Gillar inte de som är i gulmetall så när jag dök på denna för det perfekta priset 49:- slog jag till.
#1 - - Lisa:

Tjenare :) Mamma sa att Mia hade skickat ett meddelande till mig om en lägenhet, var det denna tro?
Fick aldrig det meddelandet nämligen :/ Råå skumt.

Vi kommer nog bo hemma hos Johans far fram till jul hade vi tänkt. Spara pengar och köpa inredning medans så man har något i lägenheten ;) Men så snällt av er att hjälpa oss. Ska höra med Johan, kan ju kolla på den när vi kommer hem iallafall :D Bara 10 dagar kvar nu!!

#2 - - Jessica:

Hej!
Hittade precis hit till din mysiga blogg när jag googlade på "sy egna kuddfodral". Din variant verkar ju utomordentligt bra! :)
Hit kommer jag att återkomma!

Välkommen till min blogg!
Trevlig helg!
/Jessica