Nytt sovrum med enkla medel!

I samarbete med Ellos


Att textil kan göra så mycket med ett rum! Helt fantastiskt! 
Jag var lite less på allt det vita & ljusa i sovrummet och funderade på vad jag skulle kunna göra för att få det mer mysigt & ombonat. 
Först var jag inne på att måla eller tapetsera. Men tillslut blev det nya gardiner & kuddar. Mycket enklare & jag är så nöjd :)

Gardinerna kommer från Ellos. Jättefina med tungt fall. Fredrika heter dom & du hittar dom HÄR!

Nya kuddar blev det också. Blev en fin mix av lite olika färger & storlekar. 

Den blå med vita prickar hittar du HÄR!
Den långa blå längst bak i sammet hittar du HÄR!
Den mörkblå i våffelmönster hittar du HÄR!
Den rosa i skön sammet hittar du HÄR!

Gardinerna hängde jag från väggen. Köpte skenorna med tillbehör från Ikea.

Dom hittar du HÄR!