Nytt i hudvårdsväg

Har fått hem lite nya produkter från


Grönskönhet

som jag tänkte visa er. Har testat nästa alla produkter nu ett tag och jag gillar dom skarpt.

Först ut är denna ansiktskräm från Eminence.
Jag diggar den skarpt alltså! Len & härlig i konsistensen och den gör vad den ska. Jag använder den som en nattkräm och den är superskön att ta på på kvällen. Doftar underbart & man vaknar med en fin & fräsch hud :)

Ni hittar den här

Nästa produkt är denna för hals & decolletage. Jag måste erkänna att halsen & decolletaget är något som jag försummat. Det får man sota för nu ser jag. 

Men denna kräm hjälper till att släta ut & föryngra det området. Jag märker skillnad ju mer jag använder den.

Ni hittar den här

Nästa produkt är Deep scalp purifying serum.

Den har jag bara testat 2 gånger men jag har stora förväntningar på den.
Min hårbotten är väldigt känslig & blir lätt fett. Detta serum ska lugna irriterad & skadad hårbotten och stimulera hårväxten.
Precis vad jag behöver så jag hoppas den funkar :)

Den hittar du här.
Fynda på ELLOS! klicka HÄR!