Mörkläggningsgardiner

Alltså det är så härligt att vi går mot ljusare tider! 

Ljuset är verkligen efterlängtat & välkommet!

Men ljuset är ju dock lite besvärligt också speciellt när man ska sova eller vill sova länge på morgonen.
Har man dessutom barn så vet ni vad jag snackar om :)

Jag hittade ett par snygga mörkläggningsgardiner till sovrummet och jag ångrar det inte en sekund. 
Det är så mörkt & härligt där nu & vi sover så gott!
Jag är helnöjd!
De är dessutom extra bred & har ett tungt härligt fall. 
Köpte skenor på Ikea och satte upp dom så att de hänger från golv till tak. 1 längd på vardera sida av fönstret.



Du hittar gardinerna HÄR!

Köpte även en längd till tösens rum.

Bara sonens rum kvar nu :) Ett par grå till honom blir nog bra.

#1 - - Sandra:

Vi har också mörka mörkläggningsgardiner i sovrummet och jag bara älskar dem!! Blir som du säger mörkt och på dagen är det så snyggt fall på de tunga gardinerna.

/Sandra http://kojatillslott.se