Solution by victus recension

Hej vänner!


Hoppas ni mår bra och att ni njuter av solen & värmen.

Jag fick hem lite produkter från

Solution by victus

för några veckor sen och som jag nu tänkte ge en recension på.

Först ut är rengöringen Wash it of. 

Så här står det på deras hemsida:
Solutions rengöring Wash It Off är en basprodukt för den dagliga hudvården. Det är en mild och fuktgivande rengöringsgelé med antibakteriella egenskaper som tar bort fett, smuts, makeup och även ögonmakeup utan att skada den naturliga hudbarriären.

Den är jättebra och fungerar toppen på min känsliga hy. Rengör och tar bort sminket kanon. Och bäst av allt så blir jag inte torr av den. Med alla andra rengöringar som jag testat så har jag inte klarat många minuter utan att behöva ta på ansiktskräm. Huden har stramat och det har känts obehagligt. Det gör den inte med Wash it of 👍☺

Du hittar den HÄR

Näst på tur är serumet Keep it calm. Så här står det på hemsidan: 

Keep It Calm är ett lugnande serum för den känsliga och reaktiva huden. Serumet är närande och har en lugnande effekt på irriterad hud. Serumet stimulerar och skyddar också hudens naturliga förnyelseprocess och fuktbalans samt motverkar de negativa effekterna av fria radikaler i huden.
Jag märker en stor skillnad på min reaktiva & känsliga hud. Jag blir inte lika röd & får inte dessa blossande kinder efter att jag använt serumet. Det dämpar & lugnar otroligt bra!
Jag är så nöjd.

Ni hittar den HÄR

Och så sist men inte minst har vi krämen Stay moist. Så här står det på hemsidan:

Stay Moist är en mycket fuktgivande och närande kräm för torr till mycket torr hud, framtagen för att återskapa ett naturligt pH-värde och motverka irritationer. De aktiva ingredienserna återskapar och liknar hudens egna hudbarriär och är 100% växtbaserade.

Den här krämen är en livräddare till en torr & fnasig hy som min. När jag använt andra krämer så har jag alltid fått små torra hudflagor efter att jag tagit på sminket. Inte med denna och jag är så lycklig!! Äntligen!!
Huden blir återfuktad & får ett fint glow.

Jag är så glad att jag fått möjligheten att testa dessa produkter!
De är redan en självklarhet i necessären ☺



Fynda på Ellos! Klicka HÄR!