#1 - - Jill:

Vilka skojsiga! Gillar verkligen den med "Little ideas become big..."



Ha det fint!

//Jill.

#2 - - Linda:

Va kul att du är tillbaka nu! :-D

Haha, ja bilen är fulsöt - den duger gott som pendlarbil om den slutar ramla isär som den verkar göra nu, bit för bit ;-) skrattar



Härliga affischer! Såg även att du försökt visa hur man syr kuddfodral, you bet! Nu blev jag ju sugen på att försöka för det såg ju jättefint ut. Hur man nu ska lyckas när man är en apa bakom symaskin....? Hihi!

#3 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Ja de var fina! Ha en bra dag! Kram

#4 - - Kristina- Novemberbröllop:

Jättefina:) Kram

#5 - - Anonym:

Underbara, den första var ju för skön=)



Ha det bäst, KRAM

#6 - - Dessi:

riktigt fräcka!

#7 - - Ellas Inspiration:

Vilka läckra bilder!



Kram Karin

#8 - - Fröken Fräken:

Okej, nu fattar jag hur kuddfodralen sys! Så har jag också gjort, fast då har jag sytt de kanterna som man viker in. Aldrig har jag kommit på att man kan göra på det här sättet! Fiffigt!!

#9 - - Annika:

Så läckra! Tack för tipset!

#10 - - Mrs. b:

Läckra - gillar den översta bäst!

Tack du snälla för den gulliga kommentaren på min blogg! Kram tillbaka! :-)

(Nu får jag nog börja jobba och inte blogga.....)

#11 - - Sofie:

Vilka härliga plancher! Jag gillar också!! :) Kram, Sofie

#12 - - Lisa:

Snygga posters. bra budskap :9