Gratistips

Tänkte tipsa om detta gratiserbjudandet från edet.
Du får 2 nr om du skriver in 2 streckkoder men det räcker med en som du skriver in på båda.  T.ex denna: 7322540269659

Kom bara ihåg att du blir tillsvidareprenumerant så du måste ringa och säga upp den om du inte vill fortsätta med prenumerationen. Allt om det står på sidan när du beställer.
Gratis är gott:-)

    

 

#1 - - Anonym:

tack för tipset...



NIna

#2 - - MO:

Tackar, gratistips är alltid kul, men jag tycker det är lite jobbigt att man sen måste ringa o "avbeställa" ytterliga nummer, de är så duktiga på att övertala en.....i alla fall mig, kram

#3 - - Johanna:

Tackar! Ett par gratis Amelia tackar jag inte nej till :)



Kram!

#4 - - Sofia:

Ett par nummer Allt i hemmet vore ju trevligt :)

Det gick kanon med kuddarna! Sydde 2 överdrag, men jag måste åka på Ikea imorgon och köpa mer tyg och innerkuddar ;)

#5 - - eriika:

sådär! done and done!



nu väntar jag med spänning på mina amelia:)



tack för tipset!

#6 - - K:

Visst är det så :gratis är gott!

Tack för tipset!

Kram!

#7 - - Detsvartataket:

attans att jag redan prenumerera på Amelia o Allt i hemmet!! Men gratis är gott :))

KRAAM

#8 - - Linda P:

Hehehe, tack öfr det UTFÖRLIGA tipset ;)

#9 - - jenny:

mo: förstår vad du menar, de kan vara lite gåpåiga ibland. Du får maila istället:-)



sofia: Kul:-) Får passa på att sy nu då när du lix är på g.



Linda P: Hahaha Varsegod:-) Det var speciellt till dig;-)

#10 - - piM:

ÅHHH TACK!!!



valde mama jag...

#11 - - mirka:

Japp, det var ju perfekt! Tack! Men lite svårt att välja bara...

#12 - - Emma:

Allti Hemmet vore ju inte fel, gratis e bra=) Kramar emmsan

#13 - - Kristina- Novemberbröllop:

Å tack för tipset:) Kram

#14 - - Linda P:

Ohhh ja, det var det jag gjorde ;)

#15 - - Dessi:

ååh tack för tipset! det blir nog lite amelia för mig ;)

#16 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Tack för tipset! =)

#17 - - Emelie:

Tack för tipset!

#18 - - Rebecka:

Tack för tipset!

Kram Rebecka

#19 - - Lotta:

oj, kanontips! tack!

#20 - - Minigrisen:

Det var ett bra tips! Länge sedan jag bläddrade i Allt i hemmet!

#21 - - timon:

Grymt bra tips! Tack så mycket! :) Allt i hemmet är inte helt fel! :)

#22 - - Martina:

Tack tack, nu har jag gjort det =)

#23 - - Frida:

Oj det var värst. Kollar de inte att det är samma kod?

#24 - - Susihus:

Tack för ett bra tips. Ha en go helg. KRAM

#25 - - Sandra:

Åhå, tack för tipset! Kram Sandra

#26 - - mia:

Vilket superbra tips! Två nummer av allt i hemmet är redan beställda!

Ha det bra!

#27 - - Emma:

2 ggr till Gekås om året tycker jag låter tillräckligt!!:-) Önskar att jag kunde hålla mig till det oxå!! Haha!

#28 - - Vera:

Tack för det tipset, nu kommer två Amelia hem till mig :)