Guldbröllop

Det blev en liten paus från bloggen i helgen. Har varit på en liten tripp med hela familjen till en fiskecamping. Vi firade mormor & morfar som hade varit gifta i 50 år igår.  De är så gulliga tillsammans & verkar vara lika kära nu som för 50 år sen:-)  Hann även med att ta upp lite regnbågar så idag blir det rökt fisk till middag. Hur gott som helst.

Har även hunnit med en liten ikeatripp. Tog ledigt i Fredags & åkte dit. Var ute efter ett vardagsrumsbord men hittade inte det jag sökte. Blev lite annat smått & gott som det alltid brukar bli:-)




Ljusstaken var nedsatt från 149 till 49. Tyckte jag var ett bra pris:-)



En snygg ståltermos som nog bara kommer att få agera som prydnad.



En läslampa till vardagsrummet för 99:-  Som hittat.



Snygga filten som passar perfekt till soffan.



Nya blommor & krukor.
#1 - - Mallaco:

Ja, visst har jag hittat bra grejer.=)

Blommorna är plast..hör och häpna!

Så, jag vet faktiskt inte..

Roffade åt mig nåt inne i inredningsbutiken och hoppades att det skulle se snyggt ut!! hi hi..

Apsvans heter den andra säger du, aldrig hört.

Sen är jag ju ingen som kan nåt om vare sig blommor eller växter!=)

#2 - - Rebecka:

Vad fina saker du har köpt, den ljusstaken var jätte läcker och vilket pris =)

Ha en mysig kväll!

Kram Rebecka

#3 - - Malin Inspiration & design:

Så fina saker du har köpt! :) Jag köpte med pippikudden på Hemtex. :) Är så nöjd med den!



Kramis

#4 - - Mia:

Ja Fabriksbutiken är riktigt bra.

Vilka fina fynd du har gjort!

Tyckte verkligen om termosen!

Ha det gott!

#5 - - K:

Vilka fina fynd du gjort!

Ljusstaken var ju underbar!

Må så fint!

Kram!

#6 - - Jessica:

Hej igen! Ingen svar om storleken på målardukarna du använt?

#7 - - jenny:

jessica: Jag har satt ihop 2 stycken med häftpistol. Annars så tror jag att panduro har lite större.

#8 - - Stefan Moestedt:

Vad göra utan IKEA haha tur att dom fins men det

gäller att hitta det som man kan ha nytta av, lätt

att komma hem med mycket onödigt annars, ljusstaken

var ju toppen snygg mmmmmmmmm.

MVH Stefan

#9 - - Linda P:

Wow vilket bra pris för ljusstaken!

#10 - - Anna:

Vad du fyndat då!!! Så mycket fint! Filten var som gjord att pryda er soffa.



Min mormor och morfar firade också nyligen guldbröllop och jag håller med dig om att det är härligt att se hur kärleken kan hålla i sig efter 50 långa år. Hoppas det var gott med rökt fisk i kväll. Det är ju så smarrigt!



Kram Anna

#11 - - Lisa:

Wow vilket fynd med ljusstaken! Sånt gillar vi skarpt! Termosen var riktigt söt ju! Trist att du inte hitta soffbordet..bättre lycka nästa gång! :D

#12 - - Karin:

Mycket snyggt! Tack för tipset om Expo men vi behöver egentligen ingen då vi har hängare redan men jag tycker bara den var lite snygg som inspiration sådär du vet. Ha en bra kväll!

#13 - - Mrs. b:

Vilka snygga inköp! Gillar speciellt krukorna!

#14 - - Designtjejen:

Jätte fina saker!

Åh.. 50 år och de ser fortfarande kära ut. Så underbart!! Jag kan bli så lycklig av att se sådant!

Kramis

#15 - - Livet i byn:

Värst vad du shoppat mycket fint. Allt skulle gärna ha fått följa med mig också hem.



~Livet i byn

#16 - - Isabels värld:

Härligt att kärleken håller i sig efter 50 år =) Fina saker du köpt! kram Pernilla

#17 - - MissStorm:

Billigt och snyggt som vanligt hos IKEA!



Tack för tipset på affärer. Ska genast kolla om någon av dem har min drömlampa.



Kram

MissStorm

#18 - - Anonym:

Har också sneglat lite på den filten, skulle verkligen passa här hemma, den verkar skön också! Hoppas du haft en bra helg!

#19 - - Martina:

Fina saker du shoppat, jag har också ikea lampan =)

#20 - - Mari:

Har oxå varit på IKEA men kom ut tomhänt som vanligt nu för tiden. Var mest inne på fyndet för att se om det fanns nåt till dottern.

Gillar pläden, den tittade jag på lite snabbt idag faktiskt, ursnygg.

#21 - - dahlarna:

Så många superfina & bra fynd du har gjort på IKEA! Mysigt med guldbröllopsfirande! KRAMISAR!!!

#22 - - Heléne:

Ser att du oxå fyndat!! Alltid skoj när man kan göra det :)

Kram

#23 - - L:

Hej!

Titta här vilken härlig blogg som jag precis hittade! Vad kul!

Tack för tipset om billiga tapetprover, det är ju en toppenidé!

Ha det gott!

#24 - - Anonym:

oj vilket bra pris du fick för ljusstaken, den har jag tittat på men än har jag inte sett nån sänkning..., ha en bra dag :)

#25 - - Anna H:

Vilka kanonfynd du gjort. Tjusigt!

Ha en skön måndag!

#26 - - Kristina- Novemberbröllop:

Å vad mycket fint ni köpt:) Den där filten måste jag bara ha:) Kram

#27 - - Johanna.B:

50 år är inte dåligt! Termosen är urläcker, har inte sett den förut. Den är så coolt att jag nog också bara skulle använda den som dekoration! :)



Kram

/Johanna

#28 - - fanny:

soffan ser riktigt snygg ut. vart kommer den ifrån? :) (svara gärna i min blogg, om du orkar.) kram