H som i hemma

Tack för alla fina kommentarer om soffan :-)  Så roligt att ni tar er tid att skriva.
Några av er undrade över brickbordet. Det kommer från Serholt/village.  Fyndade det från deras fabriksförsäljning i Horred när vi var där i somras. Brickan kommer från ikea.

Bokstaven som jag beställde från blacknwhite har kommit. Kan verkligen rekommendera denna webbshop. Fint inslaget, ett handskrivet "tack för din beställning" kort och en liten present i form av en påse kusmite:-)

Har flyttat om lite på tavellisten i hallen så nu står bokstaven och en keep calm tavla där. Den lilla röda keep calm tavlan som jag hade i sovrummet har fått flytta till förvaringsgarderoben. Tyckte det blev för mycket med 2 såna tavlor här hemma.




Bilder:privata
#1 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Vilka fina H! Kram

#2 - - Camilla:

Vad snygg soffa, verkligen tjusigt vardagsrum, h:et x 2 var ju jättesnyggt! Ha det bra:)

#3 - - camilla:

Föresten, 1000 tack för utmärkelsen jag fick utav dig, jag blev jätteglad :)

#4 - - Dessi:

ja, den mönstrade kudden är så fin! tänkte hinna inom hemtex i morse innan jobb, men hann icke. så imorrn blir det både ikea, och hemtex! (fast jag egentligen ska ha ett par skor till ett bröllop på lördag..) ;)



kramar!

#5 - - MO:

Snyggt som tusan....H som i hemma är bäst. Så du har två sådana tavlor...hm, en del har tur...

Ja det tycker jag, alltså att du ska lägga ut receptet på den kakan/efterrätten med vit choklad...mm, låter god

/kramar på dig

#6 - - Mirka:

Vad stor bokstaven var! Supersnyggt! Kanske skulle man beställa från den där shopen nån gång. Hur lång leverans var det och vad låg frakten på?

#7 - - Fröken Fräken:

Ja, de är så snygga sådana där bokstäver. Själv tittar jag ömt på min rostiga bokstav från butiken "Årstiden" varje gång jag går in i köket. Ett jättebra inköp helt enkelt!

#8 - - Pysselprinsessan:

Svar: Thanx! Skall kila till möbelaffärn direkt! :)



Kramar

#9 - - Designtjejen:

Åhhh vad snyggt! Den webbshoppen ska jag kolla in! Vad roligt!

Åhh så du lyckades stå emot formarna.. dom är så läckra.. en dom kostar lite :-(

Kramis

#10 - - Malla:

Snygg bokstav. Måste kika in hos blacknwhite för att se om jag hittar nåt bra=)

#11 - - dahlarna:

Åh vilket fint H! Nu måste jag verkligen kika in hos blacknwhite! Kul med tips på nya webshoppar!

Hoppas att du får en fortsatt bra vecka!



KRAMISAR!!

#12 - - Lilla jag:

Härligt med bra bemötande även från webshoppar!

#13 - - Susihus:

Superfint och hejja så snygg soffan är! Må gott och KRAM på dig

#14 - - Mrs. b:

Tack för tipset om webshopen - har inte hört talas om den tidigare!

#15 - - ana:

Härlig blogg du har! Kommer tillbaka:-)

#16 - - MissStorm:

Snyggt! Den där förvaringsgarderoben låter som ett spännande ställe där det går att hitta mycket fint!



Kram

MissStorm

#17 - - Emma:

Så fint så fint=) Kanske skulle ta ett kik på den sidan, finns ju så mycket man vill ha bara!?Ha det bra, kram emmsan

#18 - - tina:

Å vad fint det är på hyllan...gillar bokstäverna massor..tvlan är så fin!



kram/tina

#19 - - Mari:

Jaså du har varit i Horred, finns det mycket där?



Har frågat i min blogg för länge sen men ingen tycktes varit där.



Supersnyggt på tavellisten! Gillar bokstäver som attan!

#20 - - Livet i byn:

Att inreda med bokstäver är verkligen något jag gillar.

#21 - - Ulrika:

Jättefint blev det, och soffan är jag så sugen på, men sambon säger stop. Vår soffa för hålla i 5 år till säger han:-(



kram

#22 - - Malin Inspiration & design:

Så fiiiint! Gillar tavlan skarpt! =)

#23 - - Kristina- Novemberbröllop:

Vart har du fått tag i dina bokstäver och siffror i silver? Letar som en galning men hittar inga. Kram

#24 - - Minigrisen:

Oh va snyggt! Försöker få ledigt för att åka till Horred "tygriket", var det bra shopping där?

#25 - - Tjohalias blogg om inredning:

Vilken snygg bokstav du har köpt, den passade verkligen perfekt ihop med tavlan.



Svar: Tack för tipset om kuberna, det ska jag kolla upp. Kram Sandra