Lampa

Nu äntligen verkar internet funka som det ska. Har vajsat hela dagen och jag har inte kunnat göra nånting. Hoppas också att bloggkoll fungerar bättre så jag kan kika in hos er, har en känsla av att jag har några olästa inlägg:-)

Funderar på att köpa nya lampor till sovrummet. Vill ha några som funkar bättre att läsa till. Dom vi har nu kan man inte rikta och lyser lite för svagt.

Har hittat några som jag skulle kunna tänka mig.
 Ikeas forså är favoriten.
Vilken tycker du bäst om?




 

ANTIFONI Arbetslampa
Ikea Antifoni 299:-

Skrivbordslampa
Jula 179:-



Granit 389:-


Bolagret 299:-

 
FORSÅ Arbetslampa
Ikea Forså 199:-



Expressel 320:-


 
#1 - - mirka:

Jag gillar den från granit och ikea forså... De två första var ju väldigt lika faktiskt... Fast det är ju fina lampor allihopa egentligen..

#2 - - Mariakoden:

Alla var fina, men den översta säger jag!!

=)

#3 - - Emma:

Gillar allihopa men om jag måste välja så väljer jag nog den från Ikea eller Granit=) Skönt när man kan ha ordentligt med belysning nä man läser!!!Ha det bra, kram emmsan

#4 - - Mari:

Jag gillar IKEA:s Forså, den ska jag köpa till mitt data/sy rum sen.

#5 - - Livet i byn:

Jag har samma favorit som du, både snygg och till rätt pris.



~Livet i byn

#6 - - Linda P:

1an eller 2an!!

#7 - - Sofie:

Forså eller den från Granit är garanterat snyggast. Angående min silvergrå kudde så är den inhandlad på Indiska i våras så jag vet inte om den finns kvar fortfarande, jag gillar också den väldigt mycket. kram sofie

#8 - - Minigrisen:

Har också samma bekymmer - ingen bra läslampa! Jag tycker alla du visade var snygga... svårt val! Fast Forså eller den från Bolagret var nog snyggast.

#9 - - Fröken Fräken:

Jag gillar Antifoni mest, har varit förtjust i den länge, särskilt golvmodellen.

Ja, nu är det tennis, och det var nog ännu tråkigare än handboll. Och det är ett fasligt torkande i ansiktet.. ;-)

#10 - - Ellas Inspiration:

Väldigt snygga men det beror lite på vart den skall stå.



Svar: TACK SÅ JÄTTEMYCKET!! Va roligt att du gillade min dukning.



Kram Karin

#11 - - Daniel:

Jag har själv Ikea Forså på jobbet och tycker den är grymt bra för pengarna! Supersnygg och väldigt välbyggd så den känns kvalitativ. Rekommenderas verkligen! Snyggare i verkligheten än på bild!

#12 - - Designtjejen:

Jag gillade nog båda från IKEA bäst :-)

Kramis

#13 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

De två från Ikea var riktigt snygga! Kram

#14 - - dahlarna:

IKEA Forså var verkligen fin! Den blev min favorit! Hoppas att helgen har varit bra! KRAMIS!!

#15 - - Sandra:

Jag har själv lampan Forså i svart, och jag älskar den. Tycker den är riktigt cool. Kram

#16 - - Maria:

Forså är så snygg! Den ska inhandlas till datarummet sen när det blir renoverat!