utmärkelser

De söta tjejerna emma och åsa har gett mig en utmärkelse. Tack så mycket tjejer! blev så glad och det värmer verkligen:-)



Det här är reglerna för utmärkelsen:
1. The winner can put the logo on her blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of the girls you've nominated

Nu är det min tur att skicka den vidare och det kan jag säga var svårt. Har så många bra och inspirerande bloggar som jag kikar in hos varje dag men den här gången väljer jag dessa:

Medaljongen
tomteboanna
pysslamera
dahlarna
tjohalia
inredning&pyssel
designtjejen

Har inte riktigt haft tid att blogga eller kika in hos er ikväll. Den nya soffan har kommit så jag har haft fullt sjå med att fixa och piffa med den. Kuddar och filtar har farit hit & dit, bytts fram och tillbaka, från ena sidan till den andra.   Någon som känner igen sig? ;-) Blev iallafall jättebra och jag är supernöjd med den.

Hoppas ni får en trevlig helg!! Imorgon ska jag sova.... LÄNGE!!!:-)


bild:privat

#1 - - dahlarna:

TUSEN TUSEN TACK!!! Vad glad jag blir!!! Du fick denna tidigare av mig idag!!! Har du sett det? Vilket sammanträffande!

http://dahlarna.blogg.se/2008/august/fatt-en-utmarkelse-.html



Sov gott!

KRAMISAR!!!!

#2 - - timon:

Hoppas du också får en skön helg! Kram!

#3 - - Mari:

Visst är det kul att få utmärkelse, synd att man inte kan ge den till alla bloggar man följer slaviskt genom bloggkoll!



Grattis!!!

#4 - - Isabels värld:

Här inne har jag nog inte varit tidigare. Vilken trevlig blogg du har! Grattis till utmärkelsen! Kram Pernilla

#5 - - Pysselprinsessan:

Åhh, tack så otrooligt mycket! Det värmer massor!! Vilken härlig komma-hem-present! :) Tack, tack, tack!



Fin kudde från Hemtex föresten! Måste nog ta en sväng förbi där i veckan! :)



Kramar

#6 - - Designtjejen:

TACK!!!!!!!!!!!!!! Gud vad du är gullig!!! Tusen, tusen tusen tack!!!!

Massa kramar

#7 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Åhh tack snälla du!!! =) Va glad jag blir!! Tack tack!! Kramar!