Andra advent

Vilken härlig söndag vi haft idag jag & sambon. Mest slappat & tagit det lugnt, men det behöver man ibland:-)
Sambon har faktiskt inte slappat hela dagen utan tog på sig längdskidorna & for ut och åkte en sväng.

Jag höll ställningarna här hemma...behövs någon som gör det också;-)


Bild:privat
#1 - - Martina:

Oj skidåkning, det kan man då inte köra här hos oss! Ser väldigt gott ut, skönt att se att fler mumsar i sig lite onyttigheter ;)

#2 - - LIW:

mums, vad gott det ser ut =)

#3 - - fru Sätterlund:

Vad gott och frestande det ser ut med julsötsakerna upplagt på ett snyggt fat :)

Kram Therese

#4 - - ida "iza":

Tjenare bruttan!!! Skrev i ett annat inlgääh oxå. Så duktig du e!!! Har suttit å kollat lite på din blogg.. Å blir mycket inspererad!! Är allt bra med dig? Var ju så länge sen vi sågs!! Många kramar ida Fd klass kompis! ;)



#5 - - jenny:

ida: men hej:-) Det var inte igår...så du har hittat hit.

Tack så mycket!! Kul och höra:-)



Ja det var verkligen längesen vi sågs trots att vi bor så nära varann:-) Måste ta tag i det tycker jag.

Har du samma mobilnummer som förr?

Kram/jenny

#6 - - Proforma:

Så skönt det låter att bara få slappa och ta det lugnt! Jag ser att du höll ställningarn :) Snyggt fat, jag funderar faktiskt på att köpa ett Babel-fat, snyggt till julgodiset!

Ha det gott!

#7 - - Livet i byn:

Skönt att bara få ta det lugnt. Här har det varit så kallt att man inte viljat gå ut i onödan.



~Livet i byn

#8 - - Mrs. b:

Mumsigt!

Svar: Ja, det är från Åhlens tyget är!

#9 - - Monkan:

Åh vad det ser smaskigt ut! Vilka bra listor du skrivit, jag håller med om mycket framför allt tacos och mammas mat :-) men absolut inte fisk. Tv-programmen, ooh ja, utom The Hills, det har jag inte en aning om vad det är...



Jo, jag började misstänka att antal gånger ett ord förekom kunde påverka storleken, då tog jag bort så att det bara blev ett "tusen" kvar, men det var fortfarande stort… Sen tog jag bara en rad ur texten och la in i Wordle och då blev det bra. Och apropå Wordle så har du en utmärkelse att hämta hos mig, den var visst skapad i Wordle :-)

http://pysslaosyssla.blogspot.com/2008/12/ddssynd-eller-bara-lite-fusk-utmrkelse.html

#10 - - Mari:

Kan tro att du stannade hemma med det fatet fullt med godsaker....

Så gott med en slappar dag det hade jag oxå förutom en sväng på stan när de precis öppnat var nästan själv iaf på Village.



Har ni snö? Så mysigt, här regnar det jämt tycker jag mer eller mindre iaf. Grått och trist.



Kram och ha en bra dag!!

#11 - - Linruz:

Ja ibland behöver man verkligen en slappardag. Att inte göra några måsten alls.

Kram kram

#12 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Mums va gott det ser ut! Mysigt med en riktig slappardag, det behöver man ibland! Vi hade också en lugn dag igår, förutom att jag gick på stan en sväng. Ha en bra dag! Kram

#13 - - ida "iza":

Ja jag hittade dig allt!! =) haha

Ja vi bor ju nästan grannar ;)



Klart att vi ska ta tag i de där nu... jaoo jag tror jag har samma.. har då inte bytt de senaste 5 åren. =) Många kramar!!!

#14 - - Kristina:

Låter som en härlig söndag:) Kram Kristina

#15 - - tina:

Vilket smarrigt gottefat!Härlig söndag ni haft!



kram/tina

#16 - - J:

ett sånt fat har jag också, fast svart. både snyggt och användbart!

#17 - - dahlarna:

Både gott, fint & frestande! Hoppas att du hade en mysig helg! KRAMISAR!!!

#18 - - Mia:

Vilket härligt fat. Både en fröjd för ögat och smaken!

Ha det fint!