#1 - - Anna:

Vilken snygg kudde! Den skulle jag också ha haft...



Ha en mysig fredagkväll! Kram Anna

#2 - - Proforma:

Den var fin!!! Hemtex nästa!



Ha en riktigt skön fredagskväll!

Kram

#3 - - fru Sätterlund:

Skitsnygg!! Sån vill jag också ha!!

Trevlig helg :)

Kram Therese

#4 - - Fröken Fräken:

Åh, cool! På Hemtex här verkar de bara ha julgrejer, har inte sett denna.

#5 - - Sök och du skall finna:

Den har jag inte sett förut. Jättesnygg!



Trevlig Helg!

#6 - - Anna ´J:

Fin kudde!

#7 - - Linda:

Vilken cool kudden =)



#8 - - sara:

hej! fin kudde, den måste jag kika efter ;) jag har också varit ute på wordle och gjort egen, skitkul tidsfördriv :)



stor kram sara

#9 - - Ulrika:

Nu har du chansen att vinna ett exklusivt smycke med ett rent och enkelt formspråk som förmedlar en speciell känsla. Av smyckesformgivaren/silvesmeden eva e eriksson. Titta in på min blogg.

#10 - - Lisa:

Vilken fin kudde! Bra pris också ju!

Utmaning till dig hos mig :D KRAM

#11 - - jo:

Vilken fin kudde! Den röda varianten verkar också fin, det får nog bli ett besök på Hemtex! :)

Ha en trevlig helg!

#12 - - Mari:

Såg dem när jag oxå inhandlade kuddar, men var det inte erbjudande hos Er? Hos oss är det ta två betala för en och vem kan motstå? Inte jag iaf!!!

Klämde på dem för jag gillade motivet men valde andra ist men än är det inte försent!!!



Kram och ha en bra dag!!

#13 - - T H E R R E fotoblogg:

Åh, så söt!

#14 - - Tjohalias blogg om inredning:

Vilken söt kudde!

Trevlig helg, Kram Sandra

#15 - - Malin:

Riktigt snygg! Jag gillar detta hustryck mer än den från village! Tummen upp. Kram

#16 - - MissStorm:

Så snygg! Kanske ska be tomten om en röd...



Kram

MissStorm