#1 - - Anna:

Vad läckert! Har du gjort bollarna själv eller finns det färdiga att köpa?



Kram Anna

#2 - - Thea:

Haha, borde prova det där här hemma oxå. Allt bara försvinner hela tiden.

Åh, jag velade fram o tillbaka med Perlan skålen..som vanligt :(

Kram

#3 - - Malla:

Så fint du gjort. Som jag funderat på Twinshomes alla fina skålar men aldrig kommit till skott.

Ser dem heela tiden, överallt men jag liksom har alldeles för många skålar redan=) Fast egentligen, kan man ha det?



Kram

#4 - - MO:

Nej det får vi hoppas, så snyggt som det ser ut när de ligger där. Mossa är så härligt att "arbeta" med, går ju att göra så mycket fint, o grönt piggar ju alltid upp lite...Ha en kanonkväll, kramar

#5 - - lena:

Det där var jättefint!

Tror nog att jag ska härma dig om det är okej:)

Ha en fin kväll, kram lena.

#6 - - Iris:

Det var jättefint! Härlig färgkombination med grönt, vitt och silver.



ha det bra!

#7 - - Lime:

Vaaa fint! Med mossbollar och siverkulor! Och de passade så bra i den fina skålen.



Ha dé!

#8 - - Sus i Hus:

Så fint! Härligt med lite mossbollar och så lätta att tillverka. Ha en skön vecka. KRAM

#9 - - Mari:

Nice!! Underbara kombination av färger!!



Hoppas det är som du säger att ingen äter upp det....



Vet inte vad som händer ibland när jag ska kommentera hos dej. Det hoppar och skuttar i fälten där namnet och bloggadressen är, nu fick jag lägga in allt på nytt igen. Skumt!!



Kram!

#10 - - Anonym:

Va fint de blev :) bra ide !

trevlig vecka !

kram nadja :)

#11 - - caroline:

Vad tjusigt:)

#12 - - Helena på roomservice.blogg.se:

Jättefint och smart!

#13 - - maria:

så fräscht, så snyggt! Och jag tror dig...även om det ser skitsnyggt ut i skålen vill man nog inte äta upp mossan;-) Däremot såg ditt godis fat i inlägget innan riktigt smarrigt och ätligt ut;-D



Kramar Maria

#14 - - Malin Karlsson:

Fint med mossbollar, ljusigt att lägga dem i en skål så där.

Ha en fin dag

kramar Malin

#15 - - Livet i byn:

Den är så fin skålen ivitt också. Jag har den ju i rött. Får lägga en vit sådan till min önskelista.



~Livet i byn

#16 - - Mrs. b:

Jättefint! Själv skulle jag behöva lite mer julpynt här hemma.

#17 - - Turquoise inspiration:

Vad fint det blev med mossbollarna! Mossa är verkligen snyggt som dekoraton på många vis.

Ha en trevlig kväll

Kram Tess