egendesignat

Snubblade över dessa sidor: bagmybaby & omslagspapper där man kan ladda upp sin egen bild & få den tryckt på väskor, bordstabletter, kuddar, omslagspapper m.m

På båda sidorna kan man innan man beställer ladda upp bilder & se hur det kommer att bli.


Så här blev det för mig när jag testade:


   
 
bagmybaby



omslagspapper
#1 - - Sus i Hus:

Men oj va häftigt det måste jag testa. Tack för tipset. Ha en go helg och kram på dig

#2 - - Sandra:

Vad härligt att få det precis som man vill :) Kram Sandra

#3 - - Johanna:

Va fint det blev! Kul att kunna testa hur det blir!Tack för tipset!

#4 - - Ulli:

Vilka läckra kuddar! Får ta och testa.

Ha en trevlig kväll!
Kram Ulli

#5 - - Jenny:

Läckert!
När min svärmor fyllde år gav vi henne en väska med barnbarnen på. Den blev riktigt snygg! Inte som förr i tiden då man tryckte upp bilder på t-shirts och musmattor osv utan den blev kanonbra och svärmor nöjd! =)

Har lagt till dig på min länklista nu då det är mycket enklare att ha sina favvobloggar samlade. Det är okej va´?!

*Kram*

#6 - - Maria:

Va häftigt! :) Ska nog göra en väska till min dotter. Hon är väsktokig trots sin unga ålder (2,5 år).
Trevlig helg!
Kram Maria

#7 - - Anna:

Så rolig sida! Jag testade att göra presentpapper med bilder av mina flickor och det var ju jättekul! Fint blev det också ;-) Synd bara att det var rätt dyrt att beställa en rulle... Kram