kivi

Kan man ha för många kivi?  för mig känns det inte så, skulle kunna ha hur många som helst:-) 
Har några gröna,bruna & genomskinliga på vardagsumsbordet & det är så mysigt när man tänder dom på kvällen.
Jag gillar de mossgröna skarpt men hade gärna haft några i rött också och orange och gul och, ja ni ser, inte det enklaste att välja;-)

Vilken är din favorit?

image267
Bild:finnishgifts.com

#1 - - Lovisa:

Min favorit är den frostade vita

#2 - - Sandra:

Åh vad svårt att välja, men jag skulle nog säga den gröna och ljuslila. Kram Sandra

#3 - - Johanna:

Ja, de skulle jag vilja ha massor av! Det är svårt att välja en favorit, men favoriterna är den ljusrosa och den turkosa. Fast jag skulle gärna vilja ha flera av dem!

#4 - - Sofie:

Dom är verkligen supersnygga! Kan inte välja någon färg!! Alla är ju så fina :)

#5 - - Dinka:

De är ju riktigt snygga.Har själv än så länge 3 genomskinliga och 3 svarta och fler kommer jag att köpa.Detta är bara början.Jag tror att jag vill ha någon gul nu till påsk.KRAM!

#6 - - Fredrik:

den svartbruna!

#7 - - Fia:

Åååå Kivi... har massvis av alla olika färger
- tror det är dom jag nog aldrig lessnar på... hittils har dom klarat sig från skåpen... just nu skulle jag vilja ha den frostade vita

#8 - - Anna:

Lime eller mossgrön är mina favvisar! Kram

#9 - - Angelica:

Vet du? Jag har inte en enda! *springer o gömmer mig* Ska jag vara ärlig har jag inte en aning om varför jag inte införskaffat någon (några) eftersom de är så snygga och jag tittat på dem länge. Kanske för att jag har lite beslutsångest över färg? Gillar de frostade vita i alla fall så de kanske kan bli mina första :-)
Kram!

#10 - - Emma:

Hejhopp!
Har faktiskt inte en enda fast jag bara älskar dom, ska börja köpa ngra nu för mina sluta röka pengar=)Alla är fin men favoriten är så klart ROSA;)
Kram emmsan

#11 - - Malin:

Jag gillar dom MASSOR! Nej man kan inte ha för många! ;) Har själv i rosa... Kram Malin

#12 - - Linda P:

Jag har några stycken i svart. Men skulle kunna tänka mig röda och frostade vita därefter... De röda är nog bland de dyrare tror jag. Typiskt ;(
Hejåhå!

#13 - - Busliv:

Å jag älskar dom, har önskat mig sånna i många år nu. O alltid drömt om att ha en öppenspis o sen kan dom stå ovanpå den och nu har jag det o det är SÅ fint!
Jag har en fin blå färg kommer inte exakt ihåg vad färgen heter nu (typ blåbärs blå)är en variant som inte kom ut i handeln (köpt på italla outlet i skåne) sen älskar jag dom röda o gula (o det är inte för dom är dyrast)
http://busliv.blogg.se/1190314758_mina_ljus.html

#14 - - Liza:

Gillar alla färgerna.. har de rökfärgade men funderar på rosa...
KRAM!

#15 - - Malin:

Det är svårt att välja någon av dem. Alla är fina på sitt vis. Jag skulle vilja ha alla:P men plånboken tillåter inte det. Kram

#16 - - Kristina:

Å svårt att välja, jag är ju dock en sucker för grönt och lila så...:)

#17 - - MO:

Jag har tre kiwi, o tre ja...vad ska man säga att det är för färg...lite brunaktiga som går i lila när man tänder dem...gillar nästan alla, kram

#18 - - Pysselprinsessan:

Jag skulle ha haft några gröna (den 1:a på bilden) för att min gröna 70-talslampa! Hmmm... Blev som shoppingsugen! ;D
Kram

#19 - - detsvartataket:

Jag kör med klarglas....trist kanske ;) men passar alltid :)

#20 - - Ida:

Inte lätt..men jag gillar nog den i klarglas bäst,tycker den är väldigt fräsch!Men skulle igentligen vilja ha en massa olika färger!Kram!

#21 - - Jennie:

Håller med dig, de är så fina.
Just nu skulle jag nog välja lime, så fint nu till våren.
Ha de gott / Jennie