Långhelg

Idag åker jag & syrran iväg och ska hälsa på våra mor & farföräldrar. Har tagit ledigt idag & imorgon så det blir dessutom långhelg för min del:-)
Sover hos morföräldrarna & kommer hem imorgon igen. Ska bli kul att få umgås lite med syrran också innan hon åker tillbaka till Malta.
Så på återseende mina vänner.

visar en bild på de fina blommorna jag fick när jag fyllde år & nyaste tillskotten från cult design.

image229

#1 - - Linda:

Åh så skönt med långhelg! Ha det så kul!

#2 - - Johanna:

Va härligt med långhelg! Fin bild! Ha det så bra!

#3 - - Jenny:

Ha det så skönt. Och anar jag rosa cult-grejer?! Snyggt!

#4 - - Anna:

Vilka snygga Cultprylar du har! Ha nu en riktigt skön och trevlig långhelg! Kram Anna

#5 - - S A R A:

fina blommaor :)

#6 - - Jennie:

Vilket sovrum, super snyggt!
Och de där kopparna, shade, tror bestämt att jag måste köpa.
Och du, stort grattis i efterskott!
/ Jennie

#7 - - Fredrik:

fin bild.. älskar lyktor!

#8 - - MO:

Kul med en långhelg med dem man älskar....hoppas ni får det mysigt, kram

#9 - - Emma:

Hej på dej!
De ju så snyggt me Cult=)Hoppas ni får de supertrevligt hos mor och farföräldrarna!!!Alltid skönt me långhelg;)Hade gött!
Kram emmsan

#10 - - Linda P:

Ha det så trevligt!!

#11 - - Linda P:

Det var jag alltså :)

#12 - - Pysselprinsessan:

Den är riktigt fin den där vasen! Och den ser användbar ut! Inte som vissa, som bara är fina! Kram

#13 - - Karin/Theas rum:

Skönt med långhelg, hoppas ni får det bra.

Underbara Cult =)

#14 - - mamma millan:

lååång helg, såå skönt!!!O Malta det är fint...var där i våras...så charmigt...gött för syrran din

trevlig helg!!