Ljuvliga helg

Äntligen helg igen:)
Det blir nog en rätt lugn helg, har blivit sjuk igen så det blir att bara vara hemma, dricka te & käka halstabletter. Tänkte också göra klart lite pyssel & projekt som vi har här hemma.

Passar också på att säga tack till alla fina & trevliga kommentarer som jag får. Det är så kul & jag blir så glad av dom:)
Trevlig helg!!!

image278
Bild: privat
#1 - - Linda:

Mmm, jag blir gottesugen! Du kikade lite för tidigt, nu har jag kommenterat alla låtarna. Hoppas på Calaisa och Charlotte i morgon. :) Skriv vad du tycker sedan, det är kul att höra!

#2 - - Livet i byn:

Mums, vi har också köpt lite godis och ska mysa framför tvn en stund nu. Fin skål på bilden, är det från Marimekko eller? Såg liknande kopior på Dollarstore och de var inte helt olika.

~Livet i byn

#3 - - jenny:

Linda: Det ska jag göra.kikar in imorgon och ger mitt utlåtande;)

Livet i byn: Alltid trevligt med soffmys:) Nä, ingen marimekko.Kopia köpt på samma affär som flöjtlampan.

#4 - - Sandra:

Trevlig helg och krya på dig! Kram Sandra

#5 - - mamma millan:

Hellojs!!!kul när du kikar in!!japp det är ett slags lim/lack!! men din metod var ju med smart...ska faktiskt pröva det!!

Så trist att va sjuk...riktigt basilusk år i år verkar det som!!snygg skål...älskar maremekko, Det var väl det,,,såg inte hela bilden...för så saeg uppkoppling här på hotellet!

Ha en skön helg hoppas du kryar på dig!! Mello i morgon??? Hejjar nog på Bengtzing o perelli!!
kram millan

#6 - - Fröken L:

Mm, det där ser gott ut... Hoppas att du trots sjuka får en trevlig helg!

#7 - - Lilla jag:

Trevlig helg!

#8 - - Karina:

Tack själv för trevliga kommentarer! Krya på dig och ha en mysig helg!

#9 - - Lisa:

Svar: Ja jag försöker vara aktiv nu när man kommit igång med rätt kost, fast visst suktar jag efter godis men det får bli sen när magen mår bättre. Gör det mest för att kroppen blivit så försoffad sen jag började högskolan i höstas. Vilken fin kopia av Marimekko! En sån skulle jag också vilja ha...(drömmer) Hoppas halsen är bättre idag! KRAM

#10 - - Designtjejen:

Åh.. banan och kaviar. Nej, jag har inte testat men det låter inte vidare gott... hhahhaha..
Hoppas att du får en jätte härlig lördag!!!

#11 - - Josephine:

Krya på dig tjejen! Den färgen vill jag också ha på maribowl, supersnygg :D

haha ska ta det lugnt med drickat, går på mediciner som inte passar så bra med alkohol så jag brukar ta det lugnt ;)
Ha en finfin lördag och hoppas du bli frisk snart!
kram på dej =)

#12 - - Anette:

Grattis Jenny du vann, om du inte sett det på min sida i dag. Du kan skriva din adress till mig. Så jag kan skicka priset. Var det för lätt.
[email protected]

#13 - - Pysselprinsessan:

Tänkte bara önska en trevlig helg!
Kram

#14 - - Anna:

Jag blev väldigt sugen på godis. Tur det är lördag!

#15 - - Helene F:

Vilken inbjudande skål!
En sån skulle man ha på jobbet i helgen!
Ha det bra o krya på dig..
Helene

#16 - - Kristina:

Ja! Jag tycker båda är snygga, och precis så som du säger. Men det lutar nog faktiskt åt den på EM ändå! :P
Ha en bra helg! Kram

#17 - - Anette:

Har skickat priset till dig i dag, så du har den snart hos dig. Hoppas du tycker om den och att den hjälper lite mot din migrän. Vill någon annan sen ha en sådan kan de köpa sån genom min bloggsida för 129:- +frakt 22kr
Ha en trevlig helg
Anette

#18 - - Emma:

Hej!
E de ok om jag kommer till dej å äter lite godis?;) Ser såå gott ut, en underbar skål me=9Krya på dej och ha en skön helg, kram emmsan

#19 - - emma - rubyblue.se:

Åh gott med godis! Här är det oxå lugn kväll som gäller.

#20 - - Sofie:

Jobbigt att ha åkt på att bli sjuk igen. Hoppas du snart kryar på dig! Vilken läcker färg på Marimekkoskålen :) Såg nästan lika god ut som godiset i den! hihi. Kramar, Sofie

#21 - - Johanna:

Trist att du är sjuk. Se till att bara ta det lungt och vila upp dig!

#22 - - Angelica:

Krya på dig och hoppas ni får en trevlig helg trots allt :-)