Muggpyramid

Söndag och snart vardag igen. Helgerna bara svichar förbi nu förtiden, hinner ju inte göra det man tänkt. Jag hade så mycket planer för den här helgen men det blev inte så mycket med det. Jaja, det kommer ju fler helger:-)

Melodifestivalen igår och det var nog det sämsta startfältet hittils. Att bwo gick vidare var väntat men Frida kom som en överasskning, det trodde jag inte. Hoppas verkligen att det är bättre låtar nästa gång, jag väntar fortfarande på den där "wowlåten" som man verkligen tycker är bra & som man tror har en chans i eurovision.

En annan sak som hände igår och som kommer att svida i plånboken: Jag satt & snaskade i mig godis, en mjuk godis dessutom men plötsligt tuggar jag på nått hårt och får ut en stor bit av en tand/lagning. Inte kul, nu kan jag knappt äta eller dricka för det gör så ont. Blir till att ringa tandis imorgon och hoppas på en snabb tid. Och jag som tänkt skaffa bettskena också, blir nog ingen shopping för mig den här månaden:(

Märkte också igår att min blogg såg konstig ut och alla mina favoritlänkar var borta. Fick skriva in dom igen och jag hoppas att jag fick med alla.


På webbshopen frankform har de en hel del läckra saker. En av sakerna är habit muggstaplar. Riktigt snygga!!

Så här står det om dom:

Jessica Signell Knutsson har för italienska Covo formgivit muggpyramiden med m. Jessica tänkte på att alla människor har olika varm-dryck-efter-maten-preferens och oftast åker latte, espresso, te och lungo fram i olika porslin. Där föddes 24-7-stapeln, där du kan servera allt ovanstående - men i samma porslin, bara olika storlekar. Och förvaringsmässigt är muggpyramiden glimrande på höjden. Tackar säger vi skåptrångbodda.


Bild: frankform

#1 - - Anna:

Stackare, jag vet hur hemskt det kan vara när man har ont i en tand. Halva hösten stod jag ut med värk innan jag fick mig i väg till tandläkaren och då var det bara att rotfylla :-( Känslan av värken som gick över var i alla fall obetalbar. Vilka läckra och praktiska muggar du hittat! De genomskinliga skulle jag gärna vilja ha :-) Kram på dig!

#2 - - Linnea:

Muggarna ser toppen ut. Gillade de genomskinliga bäst. Tråkigt med tanden, hoppas att det inte går på en hel förmögenhet att laga. Så tråkigt att lägga pengar på sånt! Håller med dig om melodifestivalen för övrigt, den suger i år!!

#3 - - Sandra:

Aja, jag lider med dig! Inte kul att ha ont i munnen, hoppas du får en tandläkartid riktigt fort. Kram Sandra

#4 - - MO:

Häftiga staplar. Men vad trist med tanden, har gjort samma sak..Nej inte var det det bästa startfältet precis, BWO var ju bäst, men sen...nej..Hoppas du får tid till tandis snabbt så du slipper gå med tandvärk, kramar

#5 - - Kristina:

Dom var snygga! :)

#6 - - Jennie:

De där med tandläkaren det är ju aldrig kul och speciellt inte med räkningen:)
Fina muggar och praktiskt.
Å din supersnygga stege i badrummet är ju bara så snygg!
Ha en skön söndag kväll / Jennie

#7 - - Karina:

Håller med, helgerna går alldeles för fort. Synd de där med tanden. Det känns..mest i plånboken. Ha en bra vecka!