resultatet

Ja som några av er gissat så är det nånting av betong, nämligen marschallstövlar.

Köpte finbetong & letade rätt på några gamla stövlar hos mamma & satte igång. Både kul & enkelt:-)
Ska putsa till dom lite på toppen så att det blir en jämn yta & så funderar jag på att spraya dom vita men samtidigt så tycker jag betongfärgen är fin också, vad tycker ni?

image223

image220

image221

image222
#1 - - Viktoria:

Wow, verkligen supercoolt. Sådana hade jag velat ha men bor inte i hus så jag har tyvärr inte så stor användning av dom. Men man kan säger göra någotliknade av någon annan gammal pryl.

#2 - - Sandra:

Vilken fiffig idé! Hmm undra om inte stövlarna smälter in för mycket i bakgrunden om de är vita? Kram Sandra

#3 - - Linda P:

Haha, det var ju verkligen en fiffig idé! Kram

#4 - - Maja:

Vilka läckra stövlar! =) Kram Maja

#5 - - Maria:

Häftigt! :)
Behåll dem i betonggrå, snyggt.
Kram Maria

#6 - - Johanna:

Va häftigt! Det blev snyggt!

#7 - - Jennie:

Tack, tror bestämt att jag ska härmas lite och köpa en, den i svart var rätt tuff den med :)
Fiffigt med stövlarna, vilken ide.
Ha de gott / Jennie

#8 - - Hanna-Sofia:

Vilken kul idé. Dom blev verkligen jättefina!

#9 - - Sandra:

Svar: Absolut, det skulle bara vara roligt :)

#10 - - jenny:

viktoria: ja precis det kan du säkert.du kan ju göra av barnstövlar & ha vanliga värmeljus i.

sandra: ja det har du rätt i,då syns de ju knappt.

jennie: härmas på du bara:-) den svarta är också riktigt snygg.

maria: ja de får nog fortsätta vara i betong.

till er andra: tack:-)

#11 - - Ida:

Vilken rolig idé!Tycker dom är fina som dom är i betong!Kram!

#12 - - sara:

Vilken fräck idé! Målas de vita försvinner de kanske i snön!

#13 - - Susihus:

Cool idé...härligt! ha en skön vecka

#14 - - Liw:

Häftiga!

#15 - - Annelie:

Snygga!!!!!!!
Såna skulle jag lätt köpa. Ingen till salu?!
Har länkat till dig. Hoppas det är ok?!

#16 - - Lotta:

Hejsan! Vad kul att du hälsat på hos mig!! Vilka häftiga betongstövlar du gjort!! Smart att ställa marschaller i skaften! Är det ok att jag "visar upp" dem i min blogg? Vet att det finns många betongtokar på vår sajt - tradgardsblogg.se - och de kommer att gilla dem skarp! Ha det så gott,
8`)

#17 - - Malin:

Det där var verkligen coolt! Jättefina! Kram

#18 - - jenny:

ida & sara: ni har rätt, de får fortsätta vara i betong.

annelie:Tack, oj till salu:-) så långt har jag inte tänkt:-) ska du inte prova att göra egna? jätteenkelt var det.Klart du får länka, bara kul:-)

Lotta:Tack:-) Det går bara fint att visa upp dom.

till er andra: tack:-)

#19 - - Leva:

Härligt med kreativa människor *s*
Snacka om att se möjligheter i allt ;)
Det här var härligt att starta dagen med, tack :)
Kram /Leva

#20 - - pia:

tänkte först vad?! men nu när de stod ute å var tända...WOW! VAD SNYGGT!!!
kram

#21 - - Emma:

Läckert=)Det var kreativt, tycker du ska ha dom som dom är, det är snyggt me betong=)
Kram emmsan

#22 - - Petra:

VILKEN TOPPEN snygg ide´! full av humor =)

går det att plocka ur marshallen när den har brunnit upp (så att man kan byta) eller sitter den utbrända fast sedan?

trevlig tisdag! =)
kram

#23 - - Johanna:

Vad roligt! Gillar folk med kreativa idéer! Kanske ska sno idén rakt av.

#24 - - Malin:

Vad läckert :)

#25 - - jenny:

Leva: Tack:-) hoppas dagen fortsatte bra.

pia: tack så mycket:-)

emma. ja de får vara som de är, kanske bara förstör dom annars.

Petra: man kan ta bort marschallen sen.kan vara lite svårt men det går:-)

Johanna: sno du den rakt av:-)

#26 - - Susanne Långhed:

Vilken idé. Hur fick du lös gummistöveln? Klippte du sönder dem? Behövdes något runt om för att hålla den stående. Har gjutit endel själv men aldrig skulle jag komma på att använda stövlar. Idén får man väl stjäla?

#27 - - jenny:

susanne: Jag klippte sönder stövlarna & det behövdes inge stöd, dom stod av sig själv:-) Självklart får du "stjäla" iden:-) Lycka till!!

#28 - - Isabelle:

läckert! sånna där skulle jag också vilja ha, synd att jag bor i lägenhet.. :/