#1 - - Dinka:

Oh vilken fin stege..Var har du köpt den eller har du gjort de själv.Jag vill med ha en sådan i vårt badrum.kram!

#2 - - jenny:

dinka:Tack:-) Har gjort den själv med inspiration från ellos.

#3 - - Sofie:

Oj, vad fint :) Och vad duktig du är som gjort den själv! Kram, Sofie

#4 - - Anna:

Gud så snygg den blev! Det har du gjort bra :-) Jo, vi hade en jättemysig lördagkväll även om Christer Sjögren gick och vann...

#5 - - Pysselprinsessan:

Riktigt snyggt!!

#6 - - Sandra:

Men du, vad läckert det blev! Tar du beställning? ;) Kram Sandra

#7 - - Maria:

oj vad grym syrra jag har!!! tänk om jag hade halva den talangen...nu vill jag nästan åka från malta och hem igen för att börja inreda min lägenhet:-) Mycket trevlig blogg! kram /syrran mia

#8 - - Linda P:

Tjusigt, Jenny!! Var kommer de svarta handdukarna från? Ser fina ut :) Frostat glaslack, vilken bra idé... har hört om det innan men förträngt det, tror jag :)

#9 - - Ida:

Bra gjort!Jätte fin!Snyggt med dom svart "accesoarerna" till!Kram

#10 - - caroline:

det ser ju jätte fint ut!:)

#11 - - Jennie:

Men åh så snyggt!
Svart och vitt, sååå fint...

Ha de bra / Jennie

#12 - - mamma millan:

Det var en snygg fräsch hylla!!! Har samma tvål..hihi!!Fint du har...gillar de soffan...ingen aning om den är bra , men snygg var den!!!

Millan heter jag , surfar omkring lite bland all härliga inredningsbloggar!!!

#13 - - Vicke:

Supersnyggt!
Har spanat in den som Ellos har, vad du är händig!

#14 - - jenny:

Sandra: haha:-)

Syrran: tack:-) tycker det lät som en bra ide att komma hem igen,saknar dig redan!! Kram!!

Linda P: Tack:-) handdukarna har jag köpt på gekås för 14,90:-)

millan: kul att du kikar in & lämnar en kommentar:-)

Till er andra: Tack så mycket för era fina kommentarer:-)

#15 - - Ulli:

Vad snyggt det blev!

Ha en bra måndag!
Kram Ulli

#16 - - Petra:

blir jättesnyggt med hyllan! =) gillar soffan också, är också sugen på den!

visst säljer jag mina smycken... (namnhalsbanden (båda varianterna) är med valfria ord eller namn max 6 bokstäver) alla halsband kostar 200kr st inkl. st!

kramen

#17 - - Johanna:

Det blev jättefint! Va duktig du är! Va fina saker du har fyndat också! De söta Cult ljusstakarna gillar jag!

#18 - - Josephine:

Jag vet inte hur det är med jobb här nere heller, men det lutar nog åt att starta eget isf :) Fast jag kanske är superkass som florist haha, man vet aldrig ;)
Åh vilken fin steg-hylla! Såg att du skrivit att du gjort den efetr inspiration från ellos, det finns en liknande på ikea också. Fast ikeas är billigare än ellos och jag har för mig att den lutar ut från väggen... Har funderat på en till köket, men precis som du så är jag mer ute efter en som inte lutar ;)
Kramkram

#19 - - Linda P:

Hajhaj! Svar: Nja, svårt var det ju inte att måla trallen, bara lite pilligt. Jag målade två gånger och var noga med att färgen även kom ner i mellan kanterna. Det räckte. Men man kan inte måla det på plats, utan måste montera ned det. Men absolut värt besväret. Är det till den toan som du visar på bilden?? (Jaja, jag vet att inte alla har mer än en toa i lägenhet .)) Isf tror jag det blir hur snyggt som helst med svart golv..
Kram!

#20 - - MO:

Har ni gjort den själva....? Inte dåligt i så fall, jättefint blev det..De där pumptvålarna har jag med, i svart, tycker den är snygg...Köpte min på Gekås i Ullared, fast de finns nu även på...tada, maxi...jo de har mycket snyggt...gör mig inte ett dugg om du härmas...det är ju inte så att vi bor grannar precis...eller???? :)

#21 - - jenny:

josephine: tack. jo jag såg också den på ikea men precis som du säger så lutar den ut från väggen & det ville jag inte ha.

mo: Tack:-) jo egensnickrat med hjälp av sambon. Grannar, det vet man aldrig,jag kanske smyger omkring dit hus & spanar in allt snyggt du gör;-)
Närå jag tror inte vi bor så nära varann, jag bor i umeå (hoppas du kan pusta ut när du såg vart jag bodde;-)
Kram

#22 - - Annika:

Så jättefin! En sån vill jag också ha!

#23 - - Sandra:

Å vad fin den blev. Jag vill också ha en sån stege. Kanon ju! Kramar till dig på Alla Hjärtans Dag!

#24 - - Hus nr 8:

Verkligen fin!