#1 - - Maria, Kerstin:

Vilken fantastisk heminredningstidning du har skapat.
Vi har länge vetat om din konstnärliga sida men inte föreställt oss denna otroliga hemsida!
Vilket snyggt hem ni har, stilrent och hemtrevligt fyllt med ideer och inspiration.
Du är som den bästa heminredningsarkitekt, tag vara på din talang!
Kerstin och Maria

#2 - - Linda:

Vilken fin radio!

#3 - - Designa din blogg:

Tack så mycket för den kommentaren.. skoj att min nya design uppskattas..=)

#4 - - Malin:

Jula har faktiskt några läckra också :)

#5 - - Malin:

Hej! Den där ska jag köpa, om den finns kvar på Fredag. :) Gulligt av dig & länka.

#6 - - Sandra:

Oj vad snygg den var! Den skulle jag vilja ha. Kanon att den var vit ju. Jag måste in och kika på deras hemsida. Tack för kommentaren! Hälsningar Sandra

#7 - - Lorei:

Åh, vad bra! Jag har velat ha en "riktig" så länge men dom är aaaningen för dyra! Nu kan jag ju t o m köpa två! =)



Kram

// Linda