Fredag...

och äntligen helg. Sovmorgon!!!
Nu när jag börjat jobba heltid & inte längre är ledig Fredagar så känns det inte som att jag har nån helg, den går ju så fort.
Så mycket man vill, måste, ska göra att man inte hinner med hälften.
Nä, ledig fredagar borde alla få va så man verkligen känner att man är ledig & får umgås med nära & kära och hinner det man ska.

Efter jobbet ska vi fara och köpa grejer till stegen jag skrev om förut & se om vi kan snickra till nått vettigt:-)
Har en bild i huvet av hur det kommer att bli men det återstår ju och se;-)

Vad tycker ni? badrummet har vitt kakel & mörkgrå klinker.....vilken färg ska stegen va? vit eller svart?  Själv är jag inne på vit men velar lite.

Ha en supermysig Fredag!!!
#1 - - Sandra:

Jag tror vitt blir jättefint, ska bli kul att se hur det blir! Trevlig helg, kram Sandra

#2 - - Ulli:

Visst känns helgen kort när man bara är ledig lörd och sönd. Jag tycker som du. Vit stege.

Ha en bra kväll!
Kram Ulli

#3 - - Perlan:

Vit blir nog jättefint!! :)
Ja helgerna är på tok för korta.. Borde vara tvärtom faktiskt! haha
Tack för ditt pepp föresten ;-)
kram

#4 - - Malin:

Vit stege är nog finast! Kram och trevlig helg!

#5 - - Maria:

Kanske grå? :)

#6 - - Johanna:

Vitt tror jag blir snyggast! Ha en trevlig helg!