lite lyxigare...

känns det nog ändå att tvätta när man har tvättmedlet i lite finare lådor.

Blev så inspirerad av alla andra bloggares snygga uppiffade tvättmedelsburkar att jag också ville ha något snyggare.
När jag då hittade de här på rea från åhlens slog jag till, tyckte de passade bra till ändamålet:-)

Nu letar jag bara efter en snygg zinkskopa. Är det någon som vet vart jag kan hitta en sån?


image181
#1 - - bea:

fint :)

#2 - - Sandra:

Vad fint det blev och vad lyxigt att ha det fint i tvättstugen :)

#3 - - Ulli:

Vilken fiffig idé! Jag har sett de lådorna på Åhlens. Passar ju perfekt t tvättmedel.

Ha en bra dag!
Kram Ulli

#4 - - Malin:

Tjusigt!

#5 - - Anonym:

verkligen supersnyggt

#6 - - Malin:

Det kanske vore en idé att snygga till den förvaringen också.. Fast vi har ju det tvättmedlet och mjukmedlet i ett skåp inne på toaletten bredvid tvättmaskinen så de kanske inte märks ändå :) Men fina var det iallafall :)