till badrummet

Eftersom vi har ett rätt litet badrum så vill jag inte ha någon hylla på väggen,blir så trångt & så skulle duschdörren stöta in i den varje gång man öppnade den. Men någon slags mer förvaring behöver vi så igår när jag bläddrade i elloskatalogen såg jag trappen.
En sån skulle passa perfekt, inte för bred & tar inte så stor plats.
Tänkte ge oss på att försöka göra en själv, kan ju inte vara alltför svårt tycker jag. (kanske får äta upp det där sista jag sa sen;-)


image146
#1 - - Number Nine on Melon Lane:

Är själv lite fascinerad över denna förvaringsstege men kan inte se den passa in hos oss alls:(

#2 - - Sandra:

Den var läcker!

#3 - - Anna:

Vi verkar ha liknande smak när det gäller mycket, för den där förvaringsstegen har jag också kikat på ;-) Vi har ett långsmalt badrum och då skulle den passa perfekt.
Kram Anna

#4 - - Anonym:

Hej! Den hyllan är fin. Gjorde ett kollage med en liknande hylla från IKEA i går. :)Kommer in på bloggen i dagarna. :) Det borde inte vara svårt att göra en sån. Iaf inte för någon som kan. ;)

Kram

#5 - - Linda P:

Tack för tindra-tipset. ALltid bra att veta :)

Vi har en stege i bambu i vår badrum och trivs jättebra med den. Det piggar upp lite och är samtidigt schyst förvaring. Så jobba på bara ;)

#6 - - Johanna:

Den är fin! Nej, den borde inte vara så jättesvår att göra.

#7 - - Malin:

Javisst är det ok:) Bara kul ju! Åhhh en sån stega vill jag ha sen när vi fixat badrummet.Kram

#8 - - Anna:

Jenny, får jag lägga till dig på min länklista?
Kram

#9 - - Lizaloop:

trevlig blogg! jag återkommer!

#10 - - Elin:

snygg =P