Åska och gummikorg

Tidigare idag började det åska och regna hos oss. Vi drog ut alla telefoner, datorer och tvapparater och la oss i sängen med varsin tidning. När jag låg där och läste slog det mig vad tyst och lugnt det var, ingen tv som stod på i bakgrunden, ingen musik från datorn och ingen telefon som ringer.
La ifrån mig tidningen och bara njöt av tystnaden:)  Det var faktiskt riktigt skönt att bara ligga där och filosofera. Tragiskt att det ska till lite åska för att man ska stänga av alla apparater man har här hemma:)

For in till stan igår en sväng. Hade läst inne hos petra  att obs hade gummikorgar och den här gången skulle jag bara ha en. När de sålde såna på jysk var de alltid slut när jag kom dit.

Nu står den i vardagsrummet och förvarar mina gästtofflor och tjocksockar (har alltid tjocksockar på mig, även på sommarn;)

99:- gav jag för den. Ett väldigt bra pris tycker jag:)


bild:privat
#1 - - Mallaco:

99:- är hur billigt som helst!!!

Fin som tusan verkligen!

Här har det inte åskat alls, solen skiner som aldrig förr och jag sitter och tar mig en pilsner på balkongen. Väntar på att grillgästerna ska dyka upp! Underbart med en laptop som man kan ta mer var som..

#2 - - Nettan:

Ja jag såg oxå en " sådan " gummikorg " idag för 99:-, men tog ingen, ångra mig =0(...får åka tebax !!

Kram, Nettan

#3 - - Lisa:

Som du fyndat! Kuddfodralen var ju så snygga, vilket skamm pris!! Bra för dig ju :D

Jag jag har suttit flera timmar med de där ordtavlorna men inte nöjt mig än..haha.. KRAM

#4 - - Kristina- Novemberbröllop:

Å billigt, bra fynd:) Kram

#5 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Eller hur är det härligt när det är helt tyst, det händer ju inte så ofta. Så fin korgen är och bra pris också! Trevlig helg! Kram

#6 - - Malin:

Snygg korg, den kan man nog ha till många olika ändamål!

Jag älskar också att ha yllesockar, fast inte på sommaren då är jag gärna barfota.

#7 - - MO:

Såååå snygg o billig oxå, alltid en bra kombo...Ja tänk så mysigt det kan vara med strömavbrott ibland oxå, då brukar vi alltid ha högläsning av dassboken....då blir det en del fniss. Här har solen gassat o jag har badat i havet otaliga gånger...kramar

#8 - - Rebecka:

Åh vad bra att jag hittade ditt tipps om var man kan hitta dessa korgar till ett bra pris =)

Har också varit in på jysk för länge sen men dom är ju slut överallt.

Måste leta upp en Obs affär nu!

Kram Rebecka

#9 - - Monkan:

Väldigt snygg förvaring av tofflorna.



Jag ska uppdatera min Java, kollade med brorsan, han hade version 6 och då känns det säkert :-) Sen ska jag testa Wordle som bara den! :-)

#10 - - JOSEFINE:

godmorgon :)

#11 - - Designtjejen:

Oj vad billigt.. och jätte snygg!!!

KRamis

#12 - - Anna:

Har man väl börjat haka upp sig är det lika bra att åtgärda det på en gång. Jag måste sprätta upp en gardinsöm =( Gör jag det inte kommer den att störa mig till vansinne =)