wordle

Tack för alla välkommen tillbaka:) känns kul att vara tillbaka.

Jag har som många andra bloggare också hittat till wordle och det är ju hur kul som helst. Satt igår och satte ihop några olika tavlor och jag tycker det blir riktigt snyggt.


Den här sitter just nu på en tavellist i hallen.



  

Och så gjorde jag en som ska få sitta uppe till jul.



Det är verkligen jättekul så om du inte provat, gör det.
#1 - - Livet i byn:

Läckert!! Jag har skrivit ut mina på fotopapper så det blev riktigt snyggt.



~Livet i byn

#2 - - Martina:

Himla fint! Jag har provat jag med! :-)



Kram!

#3 - - Pysselprinsessan:

Snyggt! Kul med jultemat!

Kramar

#4 - - Ou:

Vad kul med ordtavlorna. Tackar för tipset!! Ska genast fixa några till huset vårat som ska byggas i höst/vinter.

#5 - - Annika:

Det är så kul med wordle! Dina tavlor är jättefina!

#6 - - Sandra:

Vad fina dina ordmoln blev och vad roligt att du är tillbaka! Kram Sandra

#7 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Eller hur är det kul med wordle! Dina tavlor blev jättefina! Kram

#8 - - Anna:

Jag skulle vilja ha jultavlan. Jättefin, känns modern och julig på samma gång.

#9 - - Fröken Fräken:

Har gjort liknande tavlor i Photoshop. Roligt när det finns möjlighet att göra tavlor utan PS (lite onödigt mycket arbete att lära sig det programmet bara för det!)



Svar: Jajamen, tyget i köksfönstren är från IKEA.

#10 - - Kristina- Novemberbröllop:

Å så kul att du är tillbaka:)Du har varit saknad:)

Kram

#11 - - Anna:

Vad kul att du börjat blogga så smått igen! :-) Nu har vi äntligen fått i gång internet här i nya huset så då kan jag börja följa dig och dina inlägg igen. Ha det bra i värmen! Kram Anna

#12 - - Johanna:

Blev kanonfint! Vilken kul ide med jultavlan, Måste också testa!



Ha det gott, kram!

#13 - - Annelie:

ÅÅ vad glad jag blir när jag ser att du är tillbaks !

Välkommen

#14 - - Emma:

Jag har inte pröva men måste nog göra det tror jag, såå fint!!!=) Ha det bra, kram emmsan

#15 - - Jenny:

Hej! Kul att du är tillbaka! En trevligt idé det där med Wordle, blir ju jättefint!

Kram /Jenny

#16 - - Malin S:

Coolt ! Vilken bra idé. Men just nu är det ju skandal att vi inte har färgprinter =(

#17 - - Hallakulle bygger bo:

Jag gjorde en tavla för köket. Men jag lyckades aldrig fatta hur jag kunde spara ner filen från själva webbplatsen. Hur gjorde du?

#18 - - Ingela:

Kul att du är tillbaka!

#19 - - Malin:

Kul ide!

#20 - - Malin Inspiration & design:

Åhhhh vad snyyyyyyyyyygg tavla!! Gissa om jag blir sugen på att göra en? :) Du, de där HOmebokstäverna. Är dom från Perlan Living? Snygga! Har tänkt göra några själv men är inte så haj på att såga & vill intep racka på gubben mer & göra nu. :S





Jag älskar dina tavlor och det tror jag du själv gör med! :) Tröttnar du på dom så hör av dig!! ;))



Kram

#21 - - pia:

Åh jag vill åxå göra såna, men jag fattar inte...när jag skrivit en massa och klickar vidare så försvinner allt:( vad gör jag för fel?!



Kul att du är tillbaka:)

Kramis

#22 - - Lotta:

Tack för tipset!! Himla roligt, nu vet jag precis vad jag ska ge bort i presenter!

#23 - - dahlarna:

SÅ FINA TAVLOR! Jag har också varit inne & försökt göra liknade tavlor, men jag kan inte spara dem i min dator! HUR GÖR DU FÖR ATT SPARA DEM??? Är jättetacksam för svar på det?

Ha det så bra! Kram!

#24 - - jenny:

Nä, det där har jag inte sett. Mehn vilka fina taclor.

#25 - - Anna:

Jag skulle SÅ gärna vilja ha din jultavla! Finns det nån liten möjlighet att du kan dra ut ett likadant ex på papper och posta den till mig för en lagom summa? Jag fixar inte med att trixa med datorn och skrivaren är trasig och orken finns faktiskt inte heller i dagsläget. Helt Ok om du inte vill men man kan ju alltid fråga =)

Kram Anna

#26 - - Pernilla:

Vart köpte du sådan HOME?

#27 - - Nilla:

Vad snyggt med en julversion!