Bloggen

Måste tyvär meddela att jag nog kommer att lägga ner bloggen.

De här 3 månaderna som jag haft den har varit hur kul som helst & det känns som att jag har lärt känna många av er.
Ni har verkligen inspirerat och förgyllt mina dagar och jag tycker det har varit jättekul att dela mitt stora intresse med likasinnade:)

Som sagt så är jag rätt säker på att jag kommer att sluta blogga men det finns ett kanske, kanske att jag kan fortsätta med det sen. Men just nu tar jag en paus och så får jag se sen om jag fortsätter.

Vill tacka er alla som besökt mig och för alla fina kommentarer jag fått. Och framförallt vill jag tacka för alla era härliga bloggar som ni delar med er av.

Stora kramar till er!!!

#1 - - Sandra:

Åh så tråkigt att höra, hoppas att du kommer att fortsätta blogga och inte lägger ner det helt och hållet. Ta hand om dig! Kram Sandra

#2 - - Johanna:

Vad tråkigt att höra,gillar verklligen din blogg.Ta en riktig paus, så håller jag tummarna att du kanske kommer tillbaka. Ha det bra kram!

#3 - - emma - rubyblue.se:

Tråkigt att höra men alla kan behöva lite ombyte. Välkommen tillbaka nångång om du känner för det!

#4 - - Nettan:

Kommer sakna dina inlägg...
Ha det gott & hoppas du kommer igenn ;0)
Kram Nettan

#5 - - Lotta:

nej va trakigt att du ska sluta blogga, nu när jag precis hittat dig :-) din blogg e sa inspirerande!men jag hoppas att du tar en välbehövlig paus och att gnistan tänds sa du kommer tillbaka!! Ta väl hand om dig! kraaaaaaaaaam

#6 - - Lilla jag:

Synd att du ska sluta. Kanske du börjar senare igen,
isf hörs vi då!

#7 - - Emma:

Åhh, vad synd vännen=(Verkligen tråkit, hoppas inget allvarligt har hänt!?Du har varit en stor inspirationskälla och en alldeles underbar bloggvän, kommer sakna dej!!!Ta hand om dej och hoppas vi hörs snart igen, många kramar emmsan

#8 - - Ellas Inspiration:

Va tråkigt att höra men du gör rätt som tar en paus om det inte känns rätt just nu! Du är fortfarande hjärtligt välkommen att hälsa på... Kram Karin

#9 - - Linda:

Nej, så tråkigt! Hoppas du kommer tillbaka. Kram

#10 - - Pysselprinsessan:

Vad tråkigt att höra!! Du har gett mig en massa inspration och din blogg är en av mina absoluta favoriter! Du ska självklart följa ditt hjärta, det brukar vara det allra bästa i längden! Men jag hoppas egoistiskt nog på att du skall fortsätta blogga efter pausen... ;) Ha nu en härlig paus! (Om det nu inte är något annat som tynger dig förstås.)

Många varma kramar från Pysselprinsessan

#11 - - Monkan:

Nej vad tråkigt att höra! Jag hoppas det inte hänt nåt, att det bara är det klassiska Tidsbrist som spökar (bloggande är ju verkligen en tidstjuv).

Men oavsett skäl så är det förmodligen rätt beslut och kanske vi kan kalla det paus? :-) För jag hoppas du kommer tillbaks, när du tycker att det känns rätt, om ett par veckor, månader eller några år.

Ditt fantastiska Cult-konstverk i hallen är en sak som jag aldrig kommer att glömma, Det måste ju gå till blogg/inrednings-historien, så genialt!

Du kan ju alltid smygtitta i andras bloggar, bara du kan hålla fingrarna i styr så du inte faller dit igen ;-) Om du inte plötsligt en dag känner dig redo. Ta hand om dig! Kram Monkan

#12 - - Josephine:

Men Jenny, neeej! Hoppas det bara blir en paus och inget defintivt nedläggande. Din blogg är ju en av de bästa och du är ju en trevlig tös också :)
Håller tummarna att det inte hänt något allvarligt och att du är back on track om ett tag igen...
Massa kramar, Josephine

#13 - - detsvartataket:

Vad tråkigt! Hoppas du en dag kommer tillbaka eller att det inte blir total tystnad!!!
Annars får du ha det så bra! Kom gärna och hälsa på!!

Trevlig helg och kRAM!!

#14 - - Anna:

Nej så himla trist. Du har ju så många inspirerande och pyssliga inlägg. Jag kommer att sakna dig massor!!
Jag hoppas verkligen att allt är bra med dig och att du kommer tillbaka. Stora kramar till dig!

#15 - - annelie:

NEEEJ vad tråkigt... Kommer att sakna dig. Men du vet ju vad som känns bäst för dig, men jag håller tummarna för att du orkar komma tillbaka nångång.
Ha det jättebra.
kram

#16 - - Fröken L:

Uh, så trist! Men lova att säga till om du kommer tillbaks! Kramar

#17 - - Kristina:

Å nej, vad trist. Hoppas det inte hänt nåt allvarligt bara. Kommer kika in emellanåt och se ifall du börjat blogg igen, kommer sakna dig.

Mååånga kramar från mig till dig!

#18 - - Linda:

Va tråkigt!! :( Jag som precis hittat hit och skummat igenom snabbt några bra inlägg med tips o inspiration. Tack för det iallafall!

Stor kram!

#19 - - Anonym:

Nääääe, vad tråkigt! =( Hm... Men jag förstår dig, det gör jag. Jag tvivlar också i bland på om jag ska fortsätta. Fats det är svårt, det är ju så himla kul.

Hoppas att det inte är något allvarligt som har hänt.

Stor kram till dig & ha en go helg! Jag gillar din blogg. :) Mvh Malin Inspiration & design

#20 - - Fia:

Jag hoppas som dom andra att det inte hänt något allvarligt... Vi håller tummarna att du kommer tillbaka en dag!
När var hur ???!!!

Vi hoppas snart

kram kram

#21 - - Ingela:

Hoppas att du finner ny energi till det som du känner är viktigt för dig. Om du sedan beslutar att blogga vidare är du givetvis varmt välkommen tillbaka!

#22 - - Malin:

Nej men fy vad trist! Här trivdes jag att kika in!
Hojta till när du börjar igen, för det hoppas jag att du gör.

#23 - - Ida:

Vad trist!Jag gillar din blogg!Brukar kika in nästan varej dag!Hoppas du kommer igen;)!Många kramar!!!!!!!!

#24 - - Jenny:

Väldigt tråkigt att höra. Gillar dig och din blogg! Hoppas du snart känner dig redo för och sugen på att börja blogga igen. Kram!

#25 - - Anna:

Vad tråkigt att du ska sluta blogga! Jag har dig i netvibes så jag märker nog om du sätter igång igen. Och det hoppas jag att du gör! Kram!

#26 - - Johanna:

Nej va tråkigt! Jag gillar din blogg! Jag hoppas att du bara tar en paus och att du kommer fortsätta med den när det känns bra igen. Ha det bra! Kram

#27 - - Sofie:

Vad tråkigt! Säger som många andra: jag gillar verkligen din blogg :) Men man ska ju följa sin magkänsla, och känns det som rätt beslut så är det det. Kommer iallafall sakna ditt bloggande!

Många kramar till dig!

#28 - - MO:

Men så tråkigt, nu blev jag ledsen...men klart känner du så, så ska du ju göra det...Du kanske ändrar dig efter ett tag när du haft lite paus...Hoppas i alla fall att allt är bra, många kramar o lycka till med vad du än bestämmer dig för att göra

#29 - - Susihus:

Men vad säger du....så trist, jag som gillar att hoppa in här och läsa lite. Jag håller tummarna för att du kommer tillbaka. Må bäst, KRAM

#30 - - Totte:

Aaaahh... Du kommer nog igen snart va?

#31 - - susanne:

ohhhhh...vad tråkigt tycker det är jätte skoj att besöka din blogg.Hoppas att det inte är något allvarligt som hänt???? Sköt om dig och jag hoppas få se dig igen i blogg världen!Kram

#32 - - Karina:

Ha de gott...Kram

#33 - - Number Nine on Melon Lane:

Tråkigt att du försvinner men välkommen tillbaks om du känner för det. Ha det bra.

#34 - - Jenny:

Kommer också att sakna dig här i bloggvärlden. Ta hand om dig! Stor kram från mig!

#35 - - Malin:

Kikar inom och säger Hej! =) Kram

#36 - - Anonym:

Vad tråkigt...hoppas du kommer tillbaka igen!!
Ha det gott och stooor kram!
tina=)

#37 - - lotta:

Kikar in för att säga hej, hoppas allt är bra!

#38 - - Lotta:

Saknar dig!

#39 - - Kristina:

Åh nej va tråkigt ;(.. Men hoppas att du kommer tillbaka! Kramar

#40 - - Lotta:

hallo hallo! fortfarande inte ändrat dig??!! hoppas allt är bra!!!