Bokstäver

Bokstäver som dekoration verkar vara rätt populärt. Jag är också en av dom som tycker det är snyggt att ha dom på en hylla eller tavellist, ensam eller tillsammans.
Hittade några som jag skulle kunna tänka mig, speciellt & tyckte jag om. Skulle också vilja ha ett @ på tavelisten ovanför datorn men hittar ingen sån så vet du vart det finns så hojta till:)


Bokstav S bokstav X
       Visa stor bild - Bokstäver


Bilder överst från vänster
Nublu
anskuskammare
trendgruvan
prästbostället
Panduro
#1 - - Nettan:

Ja vill oxå ha bokstäver...tack för att du kollat vart dom finns !!
Kram Nettan

#2 - - MO:

Sygga, gillar med bokstäver....så kul att hänga eller sätta på tavellisten istället för just tavlor, lite ombyte förnöjer..Kram

#3 - - Liw:

Ja det är bra att fylla år :)

Snyggt med bokstäver, vi har kort efternamn så det kanske hade vart snyggt att ha på husfasaden, bara ett infall jag fick nu. Vi heter ju Ek, synd att inte huset e gjort i det bara haha...

#4 - - pia:

Trevligt m bokstäver...enkelt att ändra...

#5 - - Lotta:

ja visst e de snyggt med bokstäver! fina du hittat i ditt kollage!

#6 - - Sandra:

Jag är så sugen på ett &-tecken att ha på våran steghylla, tycker att det är så snyggt! Kram Sandra

#7 - - Livet i byn:

Det är så fint med bokstäver, jag vill också ha. Tack för länkarna, det var uppskattat :0)

~Livet i byn

#8 - - Dessi:

häftigt! det var snyggt!

#9 - - Linda P:

Ah det var som katten. Här ar jag släpat hem mitt EX ändå från Sthlm, så finns de på Prästbostället... Ett &-tecken vill jag har, fast det får nog räcka med X-et och 5-an... SNygga var de iaf!! kram

#10 - - Emma:

Det är verkligen snyggt med bokstäver och siffror i alla dess former..ska ha ngt sådant i gästrummet sen, tack för tipsen=)Kram emmsan

#11 - - Anonym:

Gillar det också, men har inga hemma. Dessutom är de nog enkla att förändra om man tröttnar :)

#12 - - Anne:

Visst är det snyggt med bokstäver, och siffror! Skulle varir kul om man kunde göra det själv på ett enkelt och billigt sätt.

#13 - - susanne:

coolt med bokstäver....kram

#14 - - Susihus:

Så mycket fint du visar! Ha en skön kväll, kram!

#15 - - Kristina:

Så snyggt det är med bokstäver:)
Svar: Jaha oäkta, vart har du köpt dom då? Kram

#16 - - Malin:

Åhh bokstäver är så fint tycker jag! Kram

#17 - - Detsvartataket:

Jag tycker också det är jättesnyggt nu!

#18 - - Designtjejen:

Visst är det fint med bokstäver... jag är också helt såld.. vill ha bokstäver överallt haha :-)

#19 - - Lena/Texaskrage:

Nu har jag använt husfix som du tipsade om. Jag tyckte om att göra med den, det är som en finare betong och jag blev jättenöjd. Visar det jag gjorde i senaste inlägget i bloggen. Tack än en gång för tipset om husfix.

#20 - - Designtjejen:

Nu har jag utmanat dig :-) Du får ta en titt på min hemsida.. inget måste men en utmaning väntar om du vill :-)

#21 - - mamma millan:

hellojs..japp gillar med bokstäver inhandlade 3 st fr panduro o målade vita til köket.....ja gissa vad det står,,K Ö K ...så trist fantasi juuuuuuu!!!!
Skulle även vilja ga väggtexter, sådana färdigtryckta med citat o sånt, så fint tycker jag!!!

Ha en härlig dag!!!

`·.,(¯`·´¯)
(¯`·´¯).·´
`·.,.· L O V E
♥Kramar Mamma Millan♥
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

#22 - - Pysselprinsessan:

&:et var riktigt fint! *köpsugen*
Kram kram