cult design

Fick en utmaning av livet i byn att visa upp mina favoritcultsaker som jag har här hemma. Kul ide så jag hakar på:)

image299

Det här har ni ju just sett men det är min absoluta favorit så då får den vara med igen:)

image300

Dessa 3 har jag på en hylla i vardagsrummet med hjärtan på tråd i.

image301

Fick presentkort när jag fyllde år så då inhandlades b.la det här.

image302

Den här var den första cultprylen som jag kom att äga. Tycker det är så kul att kunna byta manchetter efter resten av inredningen:)

image303

Dessa sitter ute vid entren med växter som står sig gröna året om:)

Det jag skulle vilja ha är stora vita krukor till sovrum & köksfönstret.
Changemuggar med tillhörande skedar.
En vas med ett variationslock.

Haka på om ni vill!!
#1 - - Anna:

Vad många fina cultsaker du har!
Jag ser fram emot att se bild på mattan i datarummet framöver också.

Tack för att du håller tummarna! :-)
Ha en bra lördag kväll! Kram

#2 - - Livet i byn:

Vad mycket fint!! Till och med Cult ute, måste vara rekord ;0) Jag skulle inte hellre säga nej till en varitationslock...men först en vas att lägga det på så klart. Vill ha, vill ha!!

~Livet i byn

#3 - - Lotta:

åååååh så mycket snyggt!!!!

#4 - - Monkan:

Vad otroligt smart! Vad otroligt snyggt!

Kan man rösta nånstans? Jag lägger min röst på dig i så fall :-)

Cult har så mycket fint! Jag bor (alltför) nära en affär som säljer Cult och det känns som att den sakta men säkert flyttar hem till mig...

#5 - - Nettan:

Men så mycket snyggt du har av CULT..*avis* ;0)
Ska nog oxå skaffa en till diskborsten med !!
Fylller ju år snart...
Ha en Trevlig Kväll..
Kram Nettan

#6 - - Malin:

Ingen sol i dag, skall fara på affärn här i stan som sägs sälja CULT! Oj vad mycket fina CULT du har!

#7 - - Ida:

Tack för dina kommentarer=)!Vilka fina saker du har från cult.Gillar speciellt vaserna å klockan i hallen!Dom har så otroligt mycket fina saker cult.Ha en härlig dag!Kram

#8 - - Linda P:

Jag har inte en enda cult-grej jag ... Men e lika glad för det ;) Fast jag tycker de har fina grejor

#9 - - Anonym:

Fina cultsaker. Själv har man bara en diskmedelspump, men den är jag sååååååååååå nöjd med:) Kram

#10 - - Lisa:

Så fint! Gillar verkligen det du har i hallen, funderar på att köpa en hög vas..och ett sånt variationslock men det får det bli när det börjar bli lite mer vår. Sambon gick på utgång och jag i säng.. skönt att vakna utvilad idag, varit jobbiga veckor med praktik och har 2 veckor med tenta framför mig nu.. :/ Hur var kvällen igår? God mat och trevlig sällskap?! Kram

#11 - - Fia:

hihi...jag hade också hängt på, om jag ägde en enda pryl ifrån Cult :) Men det gör jag tyvärr inte:( Måste börja investera i det, de gör ju så mycket fint, det visar ju du:) Så tack för inspiration i alla fall!...ha en fin söndag!/S

#12 - - Number Nine on Melon Lane:

Snygga ting:) Gillade väggen med klockan och vaserna. Funderar på om det skulle fungera med något likannde här hemma... :)

#13 - - Kristina:

Å den utmaningen gjorde jag häromdagen, shit va mycket Cult man har. Men det är ju såååå snyggt:) Kram

#14 - - Sandra:

Oj så många fina Cult saker du har! Kram Sandra

#15 - - Karina:

Jättefina! Har jag helt missat Cult? Var kan man hitta de? Är jag helt dum som inte vet....

#16 - - Hemtrender:

Kul idé, jag ska försöka haka på =)