påskpynt

Jag är nog inte riktigt som alla andra som visar påskpynt när påsken nästan är slut;) Har å andra sidan inte haft så mycket att visa upp heller förutom betongägget. Det blev inte ens någe påskris här hemma, jag hann inte med och nu tycker jag inte att det är lönt.
Men dessa hönor har fått komma upp på vår tavellist i köket iallafall. De rear ut allt påskpynt på maxi nu så 7:- st gav jag för dom:)

image313

image314
bilder: privata

#1 - - Sofia:

Vilka coola hönor! Lite kaxiga liksom! Gillar!

#2 - - Kristina:

Svar: Tack. ja det är svårt att se nån skillnad på färgen, syns mer om bilden är större:) Ha en bra dag! Kram

#3 - - Ellas Inspiration:

Bättre sent än aldrig, de var ju jättesöta! Ha en fortsatt bra dag! Kram Karin

#4 - - anna:

vilka fina hönor, blev inte så mycket pynt för mig i år..........
ha en bra dag
anna

#5 - - Annika:

Ha, ha, vem vill vara som alla andra? ;) Eller bättre sent än aldrig! ;) Vilket fynd du gjorde - de är jättefina! Och det blev så snyggt på tavellisten! Kram

#6 - - Johanna:

De var söta!

#7 - - emma:

nej va söta :)

#8 - - Åsa:

Vilket kap! Rea är underbart! Kramis!

#9 - - Lotta:

du skojar? 7 spänn?? helt otroligt, de är ju urcooool! Vilket fynd!

#10 - - Iris med kaoset:

Du är inte ensam om att inte påskpynta, det blev inte av här hemma heller.. men jag gör nog som du och köper lite påsksaker nu i efterhand och satsar på att pynta nästa år istället :) det var ju riktigt fina hönor du hittade! och en himla trevlig blogg minsann, hit får man hitta lite oftare :)

#11 - - Pysselprinsessan:

Fina! Typisk att vi handlade på obs och inte på maxi idag!! ;)
Kram

#12 - - detsvartataket:

jag kan inte kommentera i dag!!! blääää

#13 - - detsvartataket:

nämän!!!Nu funkade det!!! Jag skulle säga att dom var jättefina ju!! o att jag kastar ut mitt i dag..hahah

kram

#14 - - Nettan:

Coola dom va, visst är det bra med REA !! =0)
Kram Nettan

#15 - - Anonym:

verkligen jättesöta! Vilket kap för det priset! JA absolut var revyn rolig! Vissa delar var kanske inte riktigt rumsrena men den var verkligen värd att besöka! Hur har själv påskhelgen varit? Kram

#16 - - Sandra:

Så söta! Vad läcker det var att sätta brickorna på tavellisten, det ska jag komma ihåg. Kram Sandra

#17 - - MO:

Såna fina har de minsann inte haft på "mitt" maxi...Jättesöta, o visst ska man passa på när de rear ut, mycket kuligare att handla då, hoppas påskhelgen varit skön, kram

#18 - - Emma:

Dom var verkligen söta, passade fint där på hyllan!Bra när det är på rea me=)Jag ångrar lite nu efter påsk att jag inte pyntade mer, ville gjort en krans till dörren..men man kan inte hinna allt=)Ha det bra, kram emmsan

#19 - - Ida:

Vilket fynd!Dom är hur söta som helst=)!Jag har faktiskt inte pyntat nåt förutom att jag har gjort en påskgrupp!Ha en härlig kväll.Kram

#20 - - Dessi:

så härliga! det är bäst att fynda nu efteråt ;) vårt påskpynt åker ner i morgon dock!

#21 - - Fredrik:

fina bilder...

#22 - - Designtjejen:

Åh, vad billigt och snygga var dom ju!! Jätte fina! Vad fint det såg ut på hyllan!
Nu är jag tillbaka från fjällen igen. Hoppas att du har haft en mysig påsk!

#23 - - maria:

Haha, aa.
Den svart-vita brickan var verkligen superfin :)

#24 - - susanne:

jösses vilket klipp de var jätte söta......
kram Susanne

#25 - - Designtjejen:

Tack!! Vad gullig du är! Vad skönt att bara ta det lugnt! Det är verkligen så skönt att bara njuta av ledigheten!! (borde man göra oftare.. haha)
Sov gott! Kram

#26 - - Ellie:

coola tuppar :D

#27 - - Anna:

Så söta och vilket pris!! Som vi sagt förut, Maxi kan vara bra att ha... :-) Kommer att saknas när vi flyttar! Kram

#28 - - Malin:

Åhh vad söta de är:) kram

#29 - - Johanna:

Alltid toppen att fynda lite på rea, blir lite mer för pengarna då ;) Tror att jag ska försöka fynda påskägg, så att jag kan gjuta lite betongägg i sommar....
Kram!

#30 - - Emma:

Vilka tuffa hönor. Helt i min stil. Kanske att jag måste ta mig en tur till Maxi och se om dom finns här också :-)

#31 - - Emma:

Okej, där sa du nått...kanske ska göra några till och ställa tillsammans=)Tack för tipset vännen, låter snyggt=)Ha det bäst, kram emmsan

#32 - - mamma millan:

Sååå söta sååååå!!

tack för fin kommentar hos mig!!!

God fortsättning!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(\ /)*********************
( ..) ♥ KRAM MILLAN ♥
C('')('')*****************
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

#33 - - Linda P:

VAd söta de var! OCh lagom pris också :)

#34 - - Livet i byn:

Vilka sötingar!! Vi har inget Maxi här och jag tror inte de har någon rea alls på påskpynt här i obygden ;0)

~Livet i byn

#35 - - Sofie:

Vilket fynd - söta hönor! :)
Hoppas du haft en bra påsk!
Kram på dig!

#36 - - Linda:

De var ju söta! Och så billiga, haha!

#37 - - Hanna-Maria:

Jättefina, och vad billiga de var. Tack för tipset!
Kram kram

#38 - - Josephine:

haha naaawe vad söta =) jag hade ett påskägg i keramik här hemma och lite påskliljor i en vas som påskpynt hihi. Jag är nog inte så pyntig av mig, men är inte hemma så mycket ändå.
Det var migrän som spökade. Fick tipset att ta treo så fort jag får känningar av det, så jag håller tummarna för att jag aldrig mer får det; hemskt ju!
Ha det så bra gumman =)
Kramkram

#39 - - Malin:

Jättesöta hönor!! Ja påsken är kort ingen idé att dra fram allt för mycket pynt. Själv tar jag nog inte bort allt förrän till helgen. Gillade oxå muggarna m brickor i förra inlägget.