Bokstäver igen:-)

Ni blir väll snart less på alla mina bokstäver hit & dit men man dras ju lätt till det man tycker om;-)

Hos valentin kan man klicka hem dessa bokstäver.  Finns i hela alfabetet, kostar 55:- st & har plats för ett ljus uppe på toppen.

bokstäver vita för ljus

Vill man hellre ha siffror så finns dessa.

siffra vit för ljus
Bilder: Valentin

#1 - - Fröken Fräken:

Ingen risk för att jag blir trött på bokstäver, jag lider ju av samma "åkomma"!

#2 - - Designtjejen:

Åhh jag surfade in och blev helt fast.. så mycket fint! Men vart hittade du siffrorna.. jag letar vidare men jag ser dom inte.. buhuu.. :-)

Kramis

#3 - - Designtjejen:

Nu hittade jag dom!!!!!

#4 - - Designtjejen:

Hann visst gå 15 sekunder.. där var jag snabb, va?! :-)

kram

#5 - - MO:

Nejdå inte tröttnar vi på det inte. Jättesnygga bokstäver....

Har sett folk som gör egna bokstäver av mdf, blev faktiskt sugen på att åka o köpa mdf, fast då får vi nog ta släpet med oss, de är ju inte små de där skivorna, kramar

#6 - - Proforma:

Jag gillade både bokstäverna och siffrorna, jättefina!

#7 - - anna.a:

Nää..inte blir vi trötta på det:)

Kram anna.a

#8 - - fru Sätterlund:

Jättefina bokstäver - funderar på att införskaffa mig lite bokstäver...

Kram Therese

#9 - - Mari:

Så billigt! Fast har redan köpt min ljusstake.....



Kram!

#10 - - Annah:

Nej, tröttna på bokstäver gör jag nog aldrig! Snygga!

Ha en skön tisdag!

Kram Annah

#11 - - Mirka:

Sådana skulle man ha! Men jag skulle vilja ha ett "åretruntord"... vad det nu skulle kunna vara..

#12 - - Malin Inspiration & design:

Man tröttnar inte på bokstäver. :) Tack så jättemycket för tipset om JUL bokstäverna. FUnderar på att slå till! :)



Kram

#13 - - NUmber nine on Melon Lane:

Hur fina som helst. Ska ta och kika på hemsidan.

#14 - - Rebecka:

Va fina bokstäver till ett bra pris också, det verkar som att bokstavstrenden håller i sig =)

Kram Rebecka

#15 - - Camilla:

Jag tröttnar då inte för bokstäver och siffror är en favorit hos mig! :)

#16 - - Malla:

De är himla fina! Måste in och kika runt för jag har inte sett valentin tidagare tror jag!!!

TAck för tipset!!!!

#17 - - Anna:

Jag tröttnar inte heller! ;-) God Jul skulle jag gärna vilja ha! Måste också kika in på Valentin...



Kram Anna

#18 - - maria:

Tack för tipset!



Det ÄR verkligen jättefint med bokstäver;)



Kram Maria

#19 - - caroline:

jag gillar också bokstäver och siffror

#20 - - Helena/roomservice.blogg.se:

Jättefint!

#21 - - Joanna:

Neee då inte blir jag trött inte. Är också helt tokig i bokstäver. I detta fallet så föll jag främst för siffrorna, de var super fina.

#22 - - Anonym:

Hej första gången här, vilken fin blogg du har!



Kram Gunilla från Singapore

#23 - - Minigrisen:

Snygg den där JUL var!

#24 - - Julia:

Va fyndigt att göra ljustakar som ser ut som bokstäver och siffror, kanske om man har orken skaffa sig så många till ett helt ord ;) Har du köpt någon?



tänkte passa på att tipsa om en sida för dig som är inredningsfantast, http://www.inredningsskolan.se/simulator/ där kan du inreda direkt i datorn! jättekul, prova vetja :D ha en bra dag!

#25 - - Linda/ Fröken SÖTSUR:

Riktigt fina!

#26 - - Lena:

Hahaha..Gud julo vore inte fel att ha i bokstäver :)



ha en fin fredag!

#27 - - Pysselprinsessan:

Vilka fina! Blev riktigt sugen! Ska spara butiken på favoriter så kanske det blir ett köp! :)

Kramar