mini, midi & maxi

Julen närmar sig med stormsteg, bara 38 dagar kvar till julafton!!  Sambon har nästan gjort bort alla julklappsinköp medans jag inte köpt en enda. Lovar mig själv varje jul när jag springer som en tok i alla affärer några dagar innan jul att nästa år, då ska jag minsann vara ute i god tid.
kanske dags att börja nu då;-)

Det var längesen jag hade ett spara & slösainlägg så vad passar inte bättre än dessa.
Adventsljusstakar som inte skiljer sig så mycket i utseende. Däremot är priset rätt varierande.

Clas ohlson, Roma: 179:-

Adventsljusstake Roma (Klicka på bilden för att se en större bild - öppnas i nytt fönster)



Inneonline, Bull: 379:-

Bull, Star Trading


 Rum21, Design house stockholm Light bow: 675:-

Design House Stockholm - elljusstake Light Bow

Den från design house är jättefin & har utskurna stjärnor vid varje ljus men med tanke på priset så får det nog bli en sväng till clas ohlsons för att kika på deras.

Vilken skulle du vilja ha?

#1 - - Martina:

Älskar designhouse´s grejor, i stort sett alla deras saker faller mig i smaken. Men plånboken säger nog heja Clas Ohlson! Hehe.. Som tur är har jag redan adventljusstakar sen förra året som jag forftarande är nöjd med. Kram!

#2 - - Bella:

Har för mej att jag gav för min vita endast 99kr uppe i Ullared :) Dom är jätte fina.

#3 - - Designtjejen:

Åhh jag längtar verkligen till jul!! Jag tycker julen är så mysig!!!!!

Hoppas att du har det bra och har haft en mysig vecka. Jag är hemkommen från NY nu.. underbart.. vill så gärna åka dit igen!

Kramis

#4 - - Dessi:

Jag har den på bild nr 2! Men hade gärna önskat att den var billigare! Dom är jättefina alla tre!



Kram!

#5 - - Emma:

Har en liknande som jag inhandlat i Ullared och jag bara älskar den, ger ett jättefint sken=) Hoppas du hittar någon!? Ha en skön kväll, kramar emmsan

#6 - - Iris:

oj.. 38 dagar! nu fick jag mig en tankeställare minsann. Vad tiden går fort!



ha det bra!

#7 - - Johanna.B:

Det finns en på Granit också, för 369kr!



Kram

/Johanna

#8 - - Minigrisen:

De är riktigt snygga de ljusstakarna - såg en på Village som jag blev riktigt sugen på!

#9 - - Linda P:

Jag är ju helt tokigt i Design House Sthlm så där fick du mitt svar :)

#10 - - fru Sätterlund:

Heja Clas Ohlson säger jag då ;) Tycker inte det är motiverat med flera hundra i prisskillnad.



Du missar väl inte tävlingen i min blogg!



Kram Therese

#11 - - Madeleine A:

Du har en jätte intressant blogg. ;)

#12 - - Jill:

Ja ibland kan det verkligen vara alltför stor skillnad på sådant man liksom tycker ser likadant ut...



Själv har jag inga elljusstakar, bara stjärnor, i fönsterna. Men jag hade nog alldeles säkert gått för den från C.O.



Ha en riktigt bra start på veckan som kommer!

#13 - - Mirka:

What??!! är han redan färdig med julklapparna?! Tänk om man var så effektiv som han och kunde spendera december med att knäcka nötter och pilla navelludd istället...



Jag skulle kunna välja vilken som helst av de där alternativen. Men den första skulle jag väl ge mig på då den var billigast...Snygga är de ju i varje fall:)

#14 - - dahlarna:

Jag köpte den på bild nummer två förra året! ÄLSKAR DEN! Vi har låga golvfönster & där passar den perfekt! Bara längtar faktiskt tills jag får sätta dit den i fönstret i vårt sovrum igen!



KRAMISAR!

#15 - - Mari:

Med tanke på hur kort tid man använder den så hade jag satsat på budget och satsat pengarna på nåt man kan ha året om ist för den dyra pengen. Sån är jag iaf.



Kram och ha en bra dag!

#16 - - Malin:

Jag rusar också i panik i sista sekunden o handlar julklappar, trots att jag varje år har andra ambitioner!



Clas Ohlson ljusstaken hade dugit åt mig!

#17 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Jag hade nog valt den billiga för det såg inte ut att vara någon stor skillnad på dem. Hoppas du haft en mysig helg! Kram

#18 - - Jenny:

Själv har jag köpt två av de vita från Clas Ohlsson, och är grymt nöjd, de är både billiga och snygga. Vad mer kan man begära av något som man faktiskt inte använder mer än en månad om året? :)



Kram Jenny

#19 - - Jennica med vit inredning:

Har sett en sån på Cheapy med, men minns inte priset, va nog ungefär samma som clas ohlsons. kram

#20 - - Jenny:

Kul! Jag hittade tydligen ytterligare två kopior på Light Bow, båda i "spara-kategorin". För min egen del blev det modellen från COOP (av alla ställen).

/Jenny