Moon

Är det bara jag som inte kan kommentera på blogg.se? Har försökt hela gårdagen & idag men det står bara att det är fel på min sessionsdata. Någon fler som har det problemet?

På urbis home & design finns denna snygging med plats för både långa ljus & värmeljus. Dessutom kan man sätta dit en blomma eller liknande om man vill. 337:-

Klicka för att stänga fönster
Bild: urbis


Gör något gott. Ge en julklapp till ett barn i afrika!!
WEBAIDSHOP


Bild:webaidshop
#1 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Jag har inte suttit vid datorn så mycket idag, så jag har inte kommenterat något än. Så vi får väll se om du får denna kommentar eller inte. Ha en mysig kväll! Kram

#2 - - Proforma:

Jag har inte haft problem med det!

Jättesnygg ljusstake, verkligen.

#3 - - Benita:

Jag kan kommentera :-)

Men det kan vara segt faktiskt.

#4 - - dahlarna:

Jag såg den där ljusstaken via ett mail jag fick! Riktigt läcker faktiskt! Skulle gärna ha en sådan i mitt hem! :-) Jag har inte haft några problem med blogg.se. Inte mer än att "kom ihåg mig" inte fungerar & man måste skriva om alla uppgifter varje gång :-(.

KRAMISAR!!!

#5 - - T H E R R E fotoblogg:

Brukar ha det problemet faktiskt :/



Söt liten ljusstake!

#6 - - Mari:

Satt bara vid datorn lite på morgonen, inte det problemet men jag har varti tvungen att "klicka" i "Kom ihåg mej" varje gång ett tag nu men nu verkar det funka.



Underbar ljusstake!! Finns en uppsjö av "vill ha" ljusstakar nu.......



Kram!

#7 - - Kristina-Novemberbröllop:

Den där gillade jag, superfin ju:)

Kramizar Kristina

#8 - - Jill:

Läcker ljusstake. Skoj när man kan förändra lite och inte ha det på samma sätt.



Jag kan kommentera. Däremot hade jag problem med att få till ett inlägg förra veckan. Fick bara upp fel så fort jag försökte spara eller ladda upp en bild. Men de senste dagarna har allt fungerat som valigt.



Hur som helst...ha en riktigt bra start på veckan!

#9 - - Karin/Theas rum:

Fin och annorlunda ljusstake, skulle jag kunna tänka mig hemma.