Nytt brickbord

I Umeå finns det en butik som heter Expo. En inredningsaffär med mycket smått & gott:-)
Där hittade jag detta brickbord för 399:-. Gillar den speciellt för det läckra stativet som är lite annorlunda än de vanliga i trä. Brickan var från början träfärgad men har fått bli vit.....Lampan kommer förövrigt också därifrån:-)

Ett tips till er som bor i & omkring Umeå.....de har fått in svarta huslyktor i stil med de populära zinkhusen. Finns i 4 storlekar från 49:- till 249:-



Bilder:privata

#1 - - Lisa:

Så fint! Gillar också stativet.. annorlunda mot de man annars är van att se. Jättefint! Ha en mysig 1:a advent

#2 - - Maria:

Jag ÄLSKAR Expo! KOmmer från Umeå, men har flyttat därifrån för 6 år sedan. När jag är hemma och hälsar på hos släkt & vänner så tar jag alltid en sväng förbi Expo.



Mycket fint bord!



God Första advent

//Maria

#3 - - Proforma:

Sååå snyggt brickbord, läckert stativ! Vet du leverantören? Jag skulle gärna köpa ett sådan också men lite långt att åka från Göteborg :)

#4 - - Ellas Inspiration:

Riktigt snyggt!!



Får kika runt och se vad som har hänt sen sist. Veckorna räcker ju aldrig till att hälsa på...



Ha det så gott!



Kram Karin

#5 - - Ulli:

Vad snyggt! Ett riktigt fynd.



Ha det så gott!

Kram Ulli

#6 - - Mari:

Det var verkligen ett fynd, jag hoppas oxå springa på ett billigt brickbord, så himla snyggt och praktiskt är det ju.



Village-ljusstakarna var jättefina, för det är väl från Village antar jag, har sett dem där iaf.



Kram!

#7 - - Bokmalen:

Urtjusigt! Behöver nog ta mig en tur dit.. Har sett en smutstvättunna där som jag skulle vilja ha. Kramen

#8 - - Anonym:

Ja, det var verkligen snyggt. Och vilket trevligt pris! :-)



Hoppas du haft en härlig 1:a advent än så länge!

#9 - - Jill:

Har lite problem med kommenteringen på blogg.se. Är det löst för dig ännu?



Hur som helst. När jag skickar iväg en kommentar försvinner mitt namn och adress. Det var jag i kommentaren ovan...

#10 - - Emma:

Riktigt riktigt läckert!!! Ha en fortsatt skön 1:a advent, kramar emmsan

#11 - - Sofia:

Vilket bra pris...och jättesnyggt! Gillade verkligen adventsljusstaken du hade hittat på Rusta också! Kram

#12 - - Pysselprinsessan:

Snyggt! Måste nog ta en tur förbi där när jag är hemma igen! :)

Kramar

#13 - - Minigrisen:

Riktigt läckert det där bordet - du är suverän på att hitta snygga o prisvärda saker!

#14 - - Anna-Karin:

Vilket fint litet brickbord. Påminner ganska mycket om mitt eget tycker jag.

#15 - - Johi:

Det var ett riktigt snyggt bord till ett bra pris! Va fin din adventsljusstake med kulorna blev!

#16 - - Mirka:

Sen när mina barn blir stora nog att inte trassla in sig och välta och ha sönder sådär snygga brickbord , då ska jag också ha en sån!

#17 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Jättefint! Jag gillar också att stativet är annorlunda mot de flesta andra. Hoppas du hade en mysig första advent! Kram

#18 - - Lena:

snyggt och stilrent, vitt är läckert!

#19 - - Livet i byn:

Vilket läckert brickbord, lite annorlunda!! Har aldrig varit in på den affären men när jag åket till Umeå nästa gång ska det bli av.



~Livet i byn

#20 - - Robin ^^:

Hej! Var med i min goodiebagtävling där du kan vinna produkter från The Body Shop! :D

www.bexiii.blogg.se/2008/november/goodiebag-tavling.html

#21 - - Dessi:

mm, så snyggt! visst är det kul att kika på allas adventsljusstakar! ingen är den andra lik!



kram!

#22 - - MO:

Snyggt som tusan. Har aldrig varit inom något Expo, eller det är kanske ingen kedja....jaja snyggt var det i alla fall. Hoppas ni haft en mysig första advent, kram

#23 - - Isabelle:

Jag brukar också vara på Expo, jag hittar alltid något där :) jag har också kikat på ett brickbord där, minns inte att det såg ut sådär men de kanske var ett likadant :)

#24 - - Joanna:

Åhh va söta dina små ljusstakar var. Bordet och lampan var oxå kanon, om ändå vi hade haft sådan trevliga affärer i närheten.

Hoppas att du hade en mysig adventshelg!

#25 - - Karin:

Husen måste man ju kolla in!

#26 - - ida "iza":

Tjenare bruttan!!! Så duktig du e!!! Har suttit å kollat lite på din blogg.. Å blir mycket inspererad!! Är allt bra med dig? Var ju så länge sen vi sågs!! Många kramar ida Fd klass kompis! ;)

#27 - - Emma:

nej, men vilket bra tips! ikea har ett liknande (eller haft) som jag suktat efter, men då ska jag genast springa över till expo och se om det finns kvar :)