Härliga Lördag

Denna Lördag har bestått av film & åter film. Jag och sambon liggandes i varsin del av soffan med filt, kudde, kaffe & en massa filmer:-)
Hur härligt som helst att bara slappa och inte ha en massa måsten, kunna gå i mjukisbrallor & rufsigt hår utan att bry sig.
Det kallar jag en härlig Lördag.

Önskar er en fortsatt trevlig helg!!


Bild: privat

#1 - - Marie:

Vad mysigt ni har! Jag ligger oxå i soffan :) Härligt att slappa.

kram

#2 - - Maria:

Vad härligt! Sådana dagar uppskattar jag. Hoppas ni får fortsätta slappa å passa på att njuta! Kram

#3 - - Proforma:

Låter härligt! Mys på...

Trevlig helg!

#4 - - Lisa:

Vilken fin kudde! Ibland är det härligt med såna dagar, söndagar brukar jag chilla massor på :D

#5 - - Fröken Fräken:

Jag har städat mest hela dagen, men nu går jag in i slapparstadiet i soffan med film och en massa smaskigheter. Det låter som en bra plan!! Och så imorgon kan man vara igång med lite pyssel...

#6 - - Monkan:

Åh det där tyget är så himlans fint!



Önskar er en trevlig fortsatt Härlig Lördag i soffan :-)

#7 - - Mari:

Så enig, så enig :) Nydelig pute du hadde der :)

#8 - - Dessi:

Mm, så härligt! Här har det mest varit hund! Vilka filmer har ni sett?! Kram!

#9 - - Minigrisen:

Min eftermiddag/kväll har sett likadan ut, så himla skönt att bara gå omkring & slappa! Ha det gott!

Kram

#10 - - Mari:

Samma här, har tagit ett skönt bad och nu sitter jag vid datorn en stund sen åter till soffan!!

Underbart helt enkelt!!!



Ha en fortsatt slapparlördkväll!



Kram!

#11 - - Frida:

Visst är det härligt med slappa helger emellanåt. Samma tempo här hos oss idag. Skönt!

#12 - - Åsa:

Lät som en härlig lördag !!

Har du något filmtips att bjuda på ?

Ha en bra söndag :-))

#13 - - Linda P:

Mmm, en sån dag blir det för mig idag! De behövs emellanåt. Ha en skön söndag! KRAM

#14 - - Malla:

Vad mysigt det låter!!!

Ska ägna denna söndag åt soffan jag med, myssöndag med te och kanelbullar!!!



Ha en mysig söndag!

Kram

#15 - - Sofie:

Åh, härligt! Ibland måste man få gosa ner sig i soffan ordentligt också, mellan alla måsten och jäkt. Fina kuddar! Hoppas att du har haft en skön helg! Kram, Sofie

#16 - - Malin:

Såna dagar behövs oxå!!!

#17 - - Emelie:

Fina kuddar, jag älskar det gröna tyget. Jag har det röda tyget som gardin i tvättstugan och groventren.

#18 - - Annah:

Vilken härlig kväll!

Hoppas du får en lika härlig vecka!

Kram Annah

#19 - - Alina:

Godagens! kikar in:) Ha en trevlig kväll!

#20 - - Anna:

Vad mysigt ni haft det! :-) Den grönvita kudden är så fin!!



Kram Anna

#21 - - Mrs. b:

Vilken myshelg ni haft! Skulle behöva lite av den varan själv...

#22 - - Tina på Peppar och Vanilj:

När ni slappar i er soffa gör ni det ju med stil ;D Snygga kuddar och en snygg soffa!



Ha det gott!/Tina



(själv var jag på Liseberg i lördags kväll och kollade på Soundtrack Of Our Lives :D

#23 - - Emma:

Hallåj! Låter som en jätteskön härlig dag, här har det varit slappardag idag oxå då regnet bara öst ner, skönt!!!=) Ha en bra vecka, kramar emmsan

#24 - - Ulli:

Visst är det skönt med en icke fullplanerad helg! Man behöver sådana lite då och då för att ladda batterierna.



Ha en riktigt bra vecka!

Kram Ulli

#25 - - Anneli:

Åh så härligt!!

Vilken vacker kudde du hade i soffan, vart kommer den ifrån? Säg nu inte at det är någon du har gjort själv... sån tur har jag alltid!!



Ha en skön vecka! Anneli

#26 - - Carola:

hej kikar in..

vilken fin sida o ni har de superfint i hemmet. håller på o letar efter vitt bord till v-rum, o såg ert fina...

#27 - - Jessica:

ja det är skönt...

#28 - - fru Sätterlund:

Vad skönt - önskar jag hade kunnat göra detsamma! Vad fin kudden är, det tyget är så läckert :)

Kram Therese

#29 - - Camilla:

Låter som att ni hade det riktigt bra! Har du nåt filmtips kanske? :)

#30 - - Kristina- Novemberbröllop:

Vilken mysigt helg ni verkar ha haft:)

Ha en bra dag! Kram

#31 - - Johanna:

Låter härligt med en riktig slappardag, det behöver man ibland för att ladda om batterierna!



Hoppas du får en skön vecka, kram!

#32 - - Martina:

Den kudden hade varit sååååå snygg hemma hos mig i min soffa1

#33 - - MissStorm:

Låter riktigt härligt! Ibland behövs verkligen sådana dagar. Gillar den gröna kudden för övrigt!



Kram

MissStorm

#34 - - Emma:

Det är ju precis så som jag VILL tillbringa min lördag men jag hinner aldrig:-)

#35 - - Susihus:

Skönt med såna dagar! Jag har haft en sån vecka nu efter att ha tokjobbat länge. Må gott och stor KRAM på dig