Bokstäver

Angående inlägget nedan så är det en väggdekor & inte en riktig lampa :-)  Lyckades nog lura några av er om än bara för en liten stund ;-)  Tycker den är jätteläcker & hade gärna haft några fler hängandes på rad i hallen.

Köpte den på ETSY, en sida där det finns mycket fint. Har beställt några gånger därifrån & det har funkat jättebra, snabb leverans och ingen tull.

Som ni vet vid det här laget så gillar jag bokstäver & siffror. Har skrivit om det förut & ni har säkert sett några i mitt hem också:-)

Hos THIRA kan man köpa vita bokstäver som är ca 18 cm höga för 99:-

Stora bokstäver i trä

Hon har också jättesöta tygbokstäver. I dyraste laget enligt mig men fina är dom:-)
Är man sykunnig så kan man säkert sy några själv.

Hängande små "Love Letters"
Bilder: thira
#1 - - Ulli:

Vilka fina bokstäver! Du är inte ensam om att gilla dem. Jag får ta och kika in på sidan du tipsar om.



Ha en bra dag!

Kram Ulli

#2 - - Heléne:

Snygga bokstäver! Ska genast titta in på sidan...

Kram

#3 - - Jill:

God Morgon!



Jättefina bokstäver. Den i tyg är bara så söt!



Och "lampan" i tidigare inlägget är riktigt läcker. Den sidan får jag nog titta in på...



Ha en fin vecka!

//Jill.

#4 - - Mari:

Snygga bokstäver! Var inne på Etsy men tycker det är så mycket att jag inte orkar leta och så min engelska under all kritik.

Vart hittar man såna dekaler eller vad det nu kallas??



Kram!

#5 - - Kristina- Novemberbröllop:

Fina bokstäver:)

Kram

#6 - - jenny:

tack för trevlig läsning!

super mysig blogg! kram

#7 - - Camilla:

hej!

Ville bara säga att din bligg e det som läses VARJE dag här...

Älskar den...

Får en massa tips o ideer...

Så tack så mycket....:-D

#8 - - Teresia:

Lampan var jättefin! Vilken säljare hittade du den hos??

#9 - - Dress Like a Princess:

Så sött :)

#10 - - Number Nine on Melon Lane:

Söta de var i tyg.

#11 - - Johanna.B:

Dom va snygga, de vita bokstäverna. Tycker det inte finns så många i snyggt typsnitt men dessa skulle jag välja om jag skulle införskaffa bokstäver! Den sydda bokstaven va riktigt kul, kanske man ska försöka ge sig på själv?!



Kram

/Johanna

#12 - - jenny:

jenny: Tack så mycket:-)



camilla: Åh tack!!! vilka fina ord:-) det värmer verkligen att höra. Kram på dig!!

#13 - - Anonym:

Jag gillade nog mest de vita, men i sann gör det själv-anda så ska jag försöka komma på ett sätt att försöka tillverka några själv...hm.... I väntan på det får jag fortsätta att städa och röja!!

#14 - - Monkan:

Att sy bokstäver är nog ganska pilligt men du är ju bra på att rationalisera, tänker på kuddfodralet :-) så du kanske kan komma på nåt bra sätt att sy bokstäver också :-) Ja bokstäver kan vara fint, om du skulle hitta nån som säljer bokstavsskåpen i Sverige så hojta gärna till! De är ju så superhäftiga.



Din nya 'lampa' var verkligen lurig. Jättefin.

#15 - - Liw:

åh ska genast kolla in sidan, den lampan var ju såååå läcker!!

#16 - - maria:

Den där lampan var ju bara för rolig!



Har funderat på lite bokstäver även jag, nu vet jag vart jag ska leta. Tack;)



Är fortfarande så kär i din fina vita skål du visade förra veckan. Går in ibland hos dig för att titta och njuta. Får nog önska mig en sådan;)



Kramar Maria

#17 - - Hanna:

NICE! Ska genast kolla in shoppen! :-)

#18 - - Liw:

ja det var ju du som bloggade om det =)) var bara tvungen att göra det samma! Men lampan verkar inte finnas kvar =(

#19 - - Susihus:

Vilken cool lampa-väggdekoration! Tack för tipset om husfix istället för betong. Må gott KRAM

#20 - - Lisa:

Så tjusiga de vita bokstäverna är! Det hade varit trevligt med en symaskin ja, men det kommer kanske med tomten? :D

#21 - - Mrs. b:

Tjusiga bokstäver!

#22 - - Anna H:

Vilka jättefina bokstäver! Tack för tipset!

Kram Annah

#23 - - dahlarna:

Vilka supersnygga bokstäver! Precis i min stil!!!

Hoppas att du har haft en bra dag!

KRAMISAR!!

#24 - - Pysselprinsessan:

läckert! kanske ska prova sy en bokstav!

Kramar

#25 - - MissStorm:

Hm, Etsy... Känner jag inte igen... Ska kolla in där imorgon. Nu sova. God natt!



Kram

MissStorm

#26 - - Marie:

Tack för tipset på sidorna! Ska jag ta och kika närmare på :)

#27 - - MO:

WOW, snygga bokstäver....visst är det konstigt att man kan "snöa" in på något o sen är det omöjligt att bara låta bli...har inga bokstäver men är väldigt sugen på att ha några...Skulle kunna tänka mig till huset oxå, istället för en trea på huset, köpa bokstäver o skriva tre...jaja, får välan se vad det blir...

Tack så jättemycket för din gulliga kommentar o pepp hos mig ang sonen...Nu ska vi snart ner till familjeläkarn då han har så ont att han går dubbelvikt o var nära att spy i morsen när han skulle cykla till skolan....usch ja så det kan blir...

Ha en härlig dag, kramar

#28 - - Kristinas Hus:

Åhh tack så jättemycket! Va snäll du är :)

Ni har också det jättefint!

Ha en riktigt bra dag! kramar

#29 - - Designtjejen:

Åh, hennes träbokstäver var riktigt snygga! Bra storlek med!! Men nu har jag ju satt upp mina panduro :-) tihi

Kramis

#30 - - Minigrisen:

Riktigt snygga träbokstäver! Jag blev ju lurad av lampan... hahaha.

#31 - - malin:

Jag säljer metallbokstäver A-Z i min webbshop www.tjusigt.nu. Kom gärna in och titta, de kostar 49kr/st, och dessutom ligger några ute på tradera också sök på "bokstäver metall".

Välkommen in