På tal om tävlingar.

Jag har ju helt glömt bort att visa min fina vinst som jag vann hos theasrum.
Den supersnygga " take time to smell the coffee" från isaform.

Lämnade in den för inramning hos gallerix & jag måste säga att jag blev väldigt besviken. De har inte anpassat bilden till mitten så den är inte alls centrerad + att jag tycker den ser sned ut. Väldigt tråkigt när man får betala 30:- för något som man kanske kunde göra bättre själv. Får se hur jag gör om jag försöker fixa till den själv eller om jag låter den vara som den är. Är rädd att jag kanske förstör den helt om jag ger mig på den.

Är hursomhelst jättenöjd med den & är en av favoriterna här hemma:-)




Bilder: privata

#1 - - Iris:

Den passar väldigt bra där den står. Jättfeint arrangemang på den hyllan med brickor och bokstaven också. Grattis till vinsten :)

#2 - - Mrs. b:

Supersnyggt! Passar verkligen jättebra in där!



Jag ser att du också har "disktrashållaren" (minns inte nu vad den heter). Jag stod och fingrade på den häromdagen, men det blev inget inköp då. Är du nöjd med den? Det jag egentligen vill veta är om det är smidigt att hänga upp trasan där eller om det blir att man slänger ner den i diskhon ändå? Misstänker att jag skulle göra det senare... :-)

#3 - - Kristina- Novemberbröllop:

Jättesnyggt men trist att dom inte centrerat den. Svar: Tack, ja jag är jättenöjd med stolarna till bordet:) Kram

#4 - - J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Grattis till vinsten! Va snyggt det blev! Kram

#5 - - pjöller maja:

super fint!!!

#6 - - fru Sätterlund:

Det blev jättefint. Det ser iaf rakt ut på bild, gumman ;)

Ha en bra dag!

:) Therese

#7 - - Rebecka:

Det såg jätte bra ut på bilderna iaf, men man blir så arg när det inte är ordenligt gjort!Jätte fint motiv var det då!

Kram Rebecka

#8 - - Liza:

Hon är så duktig ISA! Synd att du inte är nöjd med inramningen - har beställt tavlor från Isa - men ramat in dem själv! Jag ser inte att bilden inte är centrerad... tycker hela arrangemanget är jättefint!

KRAM!

Liza

#9 - - K:

Jättesnyggt!

Det där K:et skulle passa mig bra!

Kram!

#10 - - Anonym:

jag tycker den var skitsnygg - vill nog oxå ha en sån :D

#11 - - maria:

Vad fint du gjort! Gillar ditt arrangemang där. Tavlan var jättefin, ser inte att den inte är centrerad.



Fin blogg du har förresten;-)



Kram Maria

#12 - - Anna:

Den är så snygg den där tavlan och gör sig så bra i ditt hem! Grattis än en gång till vinsten!



Kram Anna

#13 - - Martina:

Sv: ja visst är den fin?:) mkt nöjd!:)



Ser jättefint ut med tavlan! kram/Martina

#14 - - Annelie:

Grattis till din vinst!



Den var riktigt snygg och passade verkligen in där!



Trevlig kväll/Annelie

#15 - - Lisa:

Så fint ni har det i köket! Passar ypperligt där, om man nu dricker kaffe vill säga :D

#16 - - Dessi:

ååh så fin den är! jag har beställt en tavla från isa, väntar bara... ;) o så fint du har det i köket! mysigt :)

#17 - - ana:

Tråkigt när det blir så, men resultatet i helhet ser mkt vackert ut...jag kan inte se att det är ngt fel på den:-) Kram Ana

#18 - - ana:

Hej igen hoppas det är ok att jag länkar dig:-)

#19 - - Livet i byn:

Åh så himla snyggt det blev, den tavlan är så fin.



~Livet i byn

#20 - - Linda:

Den var ju supersnygg!

#21 - - Mari:

Snyggt på hyllan!! Ibland är själv bäste dräng faktiskt. Hoppas du får ordning på den. Skulle oxå vilja ha en sån tavla.

#22 - - Minigrisen:

Grattis till vinsten! Det blev jätteläckert!

#23 - - Malin:

Snyggt arrangemang på hyllan!!

#24 - - Johanna:

Den där var jättesnygg. Kul och annorlunda.

Har en tävling som jag hoppas du vill vara med i.

#25 - - Mrs. b:

Svar: Ja just ja - pluring hetter den! Jamen då måste jag i alla fall ge den ett par funderingar till! :-)

#26 - - Anna H:

Så superfint du gjort där hemma!

Kram Annah

#27 - - Cissi:

Tavlan och allt är jättefint./Kram

#28 - - Vicke:

Förstår att det är en favorit, jättefin och den passade så bra hemma hos dig!

#29 - - Designtjejen:

Åhhhh vad snyggt!!! Jätte snyggt! Tavlan var verkligen kanon snygg!

Kram

#30 - - dahlarna:

ÅHHHH SÅ FIN! Blev så avis på dig som vann den ;-)! MEN SÅÅÅ KUL FÖR DIG SÅKLART!! Kanske ska ta & beställa en... Verkligen jättesnyggt där på hyllan! BAMSEKRAMAR!!

#31 - - Malla:

Åh, vad fint!!!

Den tavlan måste jag nog kika närmre på.

Funderade på en barntavla från Isa till min systerson att hänga i barnrummet, vi får se. Snygga grejer har hon Isa, det är ett som är säkert!

#32 - - Monkan:

Den blev superfin med ram, men vad skumt att de inte centrerat, jag skulle nog ha reklamerat om jag inte var nöjd...



Men så här på håll ser det inte ut att vara så värst stor skillnad, eftersom kanten på listen "förvillar" ögat lite :-)



Hela arrangemanget där i kökshörnan är superfint! Som alla andra delar av ert hem i tidigare inlägg :-)

#33 - - Jennica:

Snyggt!!



Ja det är skitfint det tyget. Hoppas du hittar det du med då :) Vet inte om det finns på vårt närmaste varuhus.. 11 mil dit så man e ju inte där varje dag precis ;)

#34 - - Ulli:

Vad snyggt! Fin vinst! Gillar idén med tavellisten.



Ha en bra dag!

Kram Ulli

#35 - - MissStorm:

Vilken tur du hade som vann den! Passar bra in hemma hos dig. Ser så snyggt ut!



Kram

MissStorm

#36 - - Number Nine on Melon Lane:

Vad fint du har det. Var väldigt snyggt med en tavellist ovanför diskbänken.

#37 - - Karin/Theas rum:

Men vad snygg den är i svart och vad himla fint du har det !!!



Får jag låna bilderna till min blogg och visa "vinsten på plats", det hade varit skoj? Givetvis länkar jag att bilderna kommer härifrån.

#38 - - minelli:

Fräscht och snyggt, det är så svårt att få till det runt diskhon... Vilka superfina bilder du har i din blog! Återkommer.

#39 - - Sofie:

Vet du? Jag är så himla glad för att jag har hittat till den underbaraste inredningsbloggen nu har jag kikat runt en massa och är så tokinspirerad och imponerad av ditt TOKFINA hem! Helt helt underbart!





Skulle bara säga det! Ha en jättebra kväll, eller oj, nu är det natt, ha en jättebra morgondag då istället :-)





#40 - - Emil...:

Hejsan!



Enligt de flesta i rambranschen så följer passepartout-storlekar en speciell formel där de tre övre måtten skall vara densamma... Den nedre balken däremot är 4/3 av de andra.. Dvs ca 25% mer nedtill...

Detta är inte något man nödvändigtvis behöver göra utan något som vanligtvis görs vid en tillskärning av passepartout... Jag personligen hade hellre velat haft den tillskuren jämnt runt om men det är mer amerikanskt än svenskt...



I övrigt så måste jag berömma dig... Vackert arrangerat...:) Snyggt!